درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
استاندار: مرکزی، دومین استان کشور با کمترین نرخ بیکاری است 

🔹جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی، به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی استان برگزار شد.

🔸استاندار مرکزی در این جلسه با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی استان، گفت: استان مرکزی دومین استان با کمترین نرخ بیکاری است، نرخ بیکاری استان مرکزی از ۸.۱ درصد در پاییز سال گذشته به ۶.۳ درصد در پاییز امسال رسید.

🔸دکتر مخلص‌الائمه افزود: میانگین نرخ بیکاری کشور نیز از ۸.۲ درصد به ۷.۲ درصد کاهش یافته است.

🔸استاندار مرکزی اذعان داشت: در زمینه‌ی تحقق اشتغال تعهد شده نیز استان مرکزی در رتبه دوم کشور است و در این حوزه تمامی شاخص‌ها یکدیگر را تأیید می‌کنند که جا دارد از تمامی فعالان بخش صنعت و تولید استان تقدیر کنیم.

🔸وی با تأکید بر اینکه در تحقق درآمد مالیاتی استان، تاکنون بالغ بر ۱۵۰ درصد از سهم تعهد شده را محقق کرده‌ایم، گفت: اخذ مالیات از حوزه دلالی و سفته‌بازی به نفع فعالان بخش تولید، از سیاست‌های دولت است.

🔸استاندار مرکزی با اشاره به موضوع اشتغال اتباع بیگانه در بخش‌ تولید بویژه بخش‌های کشاورزی، صنعت و ساختمان، افزود: اشتغال اتباع فاقد مجوز اقامت و پروانه کار، تخلف است و از دادگستری استان می‌خواهیم حداکثر مجازات را برای متخلفان در نظر بگیرد.

🔹در این نشست ضمن ارائه‌ی گزارش عملکرد شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲ برخی مسائل فعالان اقتصادی و بخش‌های تولیدی بررسی شد.
استاندار: مرکزی، دومین استان کشور با کمترین نرخ بیکاری است 🔹جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی، به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی استان برگزار شد. 🔸استاندار مرکزی در این جلسه با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی استان، گفت: استان مرکزی دومین استان با کمترین نرخ بیکاری است، نرخ بیکاری استان مرکزی از ۸.۱ درصد در پاییز سال گذشته به ۶.۳ درصد در پاییز امسال رسید. 🔸دکتر مخلص‌الائمه افزود: میانگین نرخ بیکاری کشور نیز از ۸.۲ درصد به ۷.۲ درصد کاهش یافته است. 🔸استاندار مرکزی اذعان داشت: در زمینه‌ی تحقق اشتغال تعهد شده نیز استان مرکزی در رتبه دوم کشور است و در این حوزه تمامی شاخص‌ها یکدیگر را تأیید می‌کنند که جا دارد از تمامی فعالان بخش صنعت و تولید استان تقدیر کنیم. 🔸وی با تأکید بر اینکه در تحقق درآمد مالیاتی استان، تاکنون بالغ بر ۱۵۰ درصد از سهم تعهد شده را محقق کرده‌ایم، گفت: اخذ مالیات از حوزه دلالی و سفته‌بازی به نفع فعالان بخش تولید، از سیاست‌های دولت است. 🔸استاندار مرکزی با اشاره به موضوع اشتغال اتباع بیگانه در بخش‌ تولید بویژه بخش‌های کشاورزی، صنعت و ساختمان، افزود: اشتغال اتباع فاقد مجوز اقامت و پروانه کار، تخلف است و از دادگستری استان می‌خواهیم حداکثر مجازات را برای متخلفان در نظر بگیرد. 🔹در این نشست ضمن ارائه‌ی گزارش عملکرد شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲ برخی مسائل فعالان اقتصادی و بخش‌های تولیدی بررسی شد.
بستن