درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
🌾رشد ۳۲ درصدی خرید تضمینی گندم در استان مرکزی- ۲۵۵ هزار تن گندم خریداری شد

🔹آیین آغاز سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و چهارمین سال اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها صبح سه‌شنبه ۴ مهرماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی، تعدادی مدیران این وزرتخانه، مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و به صورت ارتباط برخط با مراکز استان‌ها در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

🔹این آیین در استان مرکزی نیز همزمان با سراسر کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران جهاد کشاورزی و فعالان بخش کشاورزی در اراک و سایر شهرستان‌ها برگزار گردید.

میرزاخانی، معاون استاندار:
🔸خرید تضمینی گندم در استان مرکزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش یافت و ۲۵۵ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که همسو با کشور روند افزایشی را نشان می‌دهد.

🔸با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش بارندگی‌ها در پاییز امسال و با استفاده از بذور گواهی شده و رعایت اصول فنی کاشت، امید است در سال آینده نیز تولید گندم در مزارع دیم استان نسبت به سال جاری افزایش یابد.

🔸افزایش کیفیت گندم استان مرکزی علاوه بر افزایش تولید این محصول از دیگر دستاوردهای سازمان جهاد کشاورزی استان است که امیدواریم همچنان شاهد افزایش بیش از پیش آن باشیم چراکه در راستای افزایش کیفیت نان تولیدی باید افزایش کیفیت گندم تولیدی در دستور کار قرار گیرد.

سه‌شنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۲
🌾رشد ۳۲ درصدی خرید تضمینی گندم در استان مرکزی- ۲۵۵ هزار تن گندم خریداری شد 🔹آیین آغاز سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و چهارمین سال اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها صبح سه‌شنبه ۴ مهرماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی، تعدادی مدیران این وزرتخانه، مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و به صورت ارتباط برخط با مراکز استان‌ها در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد. 🔹این آیین در استان مرکزی نیز همزمان با سراسر کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران جهاد کشاورزی و فعالان بخش کشاورزی در اراک و سایر شهرستان‌ها برگزار گردید. میرزاخانی، معاون استاندار: 🔸خرید تضمینی گندم در استان مرکزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش یافت و ۲۵۵ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که همسو با کشور روند افزایشی را نشان می‌دهد. 🔸با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش بارندگی‌ها در پاییز امسال و با استفاده از بذور گواهی شده و رعایت اصول فنی کاشت، امید است در سال آینده نیز تولید گندم در مزارع دیم استان نسبت به سال جاری افزایش یابد. 🔸افزایش کیفیت گندم استان مرکزی علاوه بر افزایش تولید این محصول از دیگر دستاوردهای سازمان جهاد کشاورزی استان است که امیدواریم همچنان شاهد افزایش بیش از پیش آن باشیم چراکه در راستای افزایش کیفیت نان تولیدی باید افزایش کیفیت گندم تولیدی در دستور کار قرار گیرد. سه‌شنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۲
استان مرکزی رتبه‌ی برتر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه را کسب کرد- تقدیر وزیر اقتصاد از استاندار مرکزی 
🔹مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئيس کميسيون ويژه جهش توليد مجلس، استانداران منتخب، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های برگزیده، مدیران عامل منتخب بانک‌ها و معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی منتخب برگزار شد.
🔹در این آیین وزیر امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوحی از استاندار مرکزی به واسطه کسب رتبه‌ی برتر استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تقدیر کرد. 
🔹استان‌های تهران، سمنان، مرکزی، آذربایجان شرقی و یزد در حوزه عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه حائز رتبه‌ برتر شدند.
🔹منابع تبصره ۱۸ از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود و دستگاه‌ها بر اساس برنامه مصوب که در آن اولویت‌ها مشخص شده است اقدام به شناسایی متقاضیان تسهیلات کرده و پس از تصویب در کمیته استانی به بانک‌ها و موسسات عامل معرفی می‌کنند.
🔹وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه تسهیلات تبصره ۱۸ بودجه، تسهیلات اشتغال و تولید است، گفت: در سال گذشته بیش از ۴۳ هزار میلیارد تومان از منابع دولتی و تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان وام پرداخت شده است.
🔹گفتنی است بر اساس آخرین آمارها نرخ بیکاری استان مرکزی از ۸.۱ درصد در پاییز سال گذشته در پاییز امسال به ۶.۳ درصد رسیده است که این عدد به میزان ۱.۳ درصد از میانگین نرخ بیکاری کشور کمتر است.
استان مرکزی رتبه‌ی برتر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه را کسب کرد- تقدیر وزیر اقتصاد از استاندار مرکزی 🔹مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئيس کميسيون ويژه جهش توليد مجلس، استانداران منتخب، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های برگزیده، مدیران عامل منتخب بانک‌ها و معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی منتخب برگزار شد. 🔹در این آیین وزیر امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوحی از استاندار مرکزی به واسطه کسب رتبه‌ی برتر استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تقدیر کرد. 🔹استان‌های تهران، سمنان، مرکزی، آذربایجان شرقی و یزد در حوزه عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه حائز رتبه‌ برتر شدند. 🔹منابع تبصره ۱۸ از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود و دستگاه‌ها بر اساس برنامه مصوب که در آن اولویت‌ها مشخص شده است اقدام به شناسایی متقاضیان تسهیلات کرده و پس از تصویب در کمیته استانی به بانک‌ها و موسسات عامل معرفی می‌کنند. 🔹وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه تسهیلات تبصره ۱۸ بودجه، تسهیلات اشتغال و تولید است، گفت: در سال گذشته بیش از ۴۳ هزار میلیارد تومان از منابع دولتی و تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان وام پرداخت شده است. 🔹گفتنی است بر اساس آخرین آمارها نرخ بیکاری استان مرکزی از ۸.۱ درصد در پاییز سال گذشته در پاییز امسال به ۶.۳ درصد رسیده است که این عدد به میزان ۱.۳ درصد از میانگین نرخ بیکاری کشور کمتر است.
بستن