درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
هدفِ ایجاد کنسرسیوم صنایع دریایی استان مرکزی، استفاده از ظرفیت‌های ژئواکونومیک استان است

🔹 نشست مشترک اعضای انجمن پیشگامان صنعت و کنسرسیوم صنایع دریایی استان مرکزی با حضور استاندار برگزار شد.
🔸دکتر مخلص‌الائمه، در این نشست با بیان اینکه از ابتدای تأسیس استان نگاه خاصی به ظرفیت‌های این استان وجود داشته است، اظهار کرد: موقعیت ژئواکونومیک استان در کشور خاص است و باید از این ظرفیت استفاده شود.
🔸وی ادامه داد: ایجاد کنسرسیوم صنایع دریایی با این نیت بوده که بتوانیم ظرفیت‌های استان را به هم ملحق کنیم و با یک هم‌افزایی، چند گام بزرگ برداریم ضمن اینکه کنسرسیوم کمک می‌کند تا یک نگاه راهبردی به بخش صنعت استان تسری پیدا کند.
🔸استاندار مرکزی اضافه کرد: یکی از موضوعات اصلی کنسرسیوم، بحث اقتصاد دریامحور است که زمینه کار آن در حوزه صنعت استان وجود دارد و بستر همکاری با نیروی دریایی راهبردی ارتش فراهم شده است.
🔸مخلص‌الائمه ظرفیت‌های پارک لجستیک را بستری برای فعالیت کنسرسیوم عنوان کرد و افزود: این پارک ظرفیت اقتصادی بزرگی برای بخش صنعت، خدمات و تجارت است و در تلاش هستیم منافع اقتصادی آن را بین همه صنایع استان تقسیم کنیم.
🔸استاندار مرکزی تصریح کرد: بسیاری از صنایع شاخص و پیشران استان که با معضلات پیچیده مواجه بودند به سمت ایجاد اشتغال جدید حرکت کرده‌اند و پیوستگی شرکت‌های بزرگ و متوسط نشان می‌دهد صنعت استان یک مسیر رو به رشد را می‌پیماید.
🔹در این نشست همچنین جمعی از اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
هدفِ ایجاد کنسرسیوم صنایع دریایی استان مرکزی، استفاده از ظرفیت‌های ژئواکونومیک استان است 🔹 نشست مشترک اعضای انجمن پیشگامان صنعت و کنسرسیوم صنایع دریایی استان مرکزی با حضور استاندار برگزار شد. 🔸دکتر مخلص‌الائمه، در این نشست با بیان اینکه از ابتدای تأسیس استان نگاه خاصی به ظرفیت‌های این استان وجود داشته است، اظهار کرد: موقعیت ژئواکونومیک استان در کشور خاص است و باید از این ظرفیت استفاده شود. 🔸وی ادامه داد: ایجاد کنسرسیوم صنایع دریایی با این نیت بوده که بتوانیم ظرفیت‌های استان را به هم ملحق کنیم و با یک هم‌افزایی، چند گام بزرگ برداریم ضمن اینکه کنسرسیوم کمک می‌کند تا یک نگاه راهبردی به بخش صنعت استان تسری پیدا کند. 🔸استاندار مرکزی اضافه کرد: یکی از موضوعات اصلی کنسرسیوم، بحث اقتصاد دریامحور است که زمینه کار آن در حوزه صنعت استان وجود دارد و بستر همکاری با نیروی دریایی راهبردی ارتش فراهم شده است. 🔸مخلص‌الائمه ظرفیت‌های پارک لجستیک را بستری برای فعالیت کنسرسیوم عنوان کرد و افزود: این پارک ظرفیت اقتصادی بزرگی برای بخش صنعت، خدمات و تجارت است و در تلاش هستیم منافع اقتصادی آن را بین همه صنایع استان تقسیم کنیم. 🔸استاندار مرکزی تصریح کرد: بسیاری از صنایع شاخص و پیشران استان که با معضلات پیچیده مواجه بودند به سمت ایجاد اشتغال جدید حرکت کرده‌اند و پیوستگی شرکت‌های بزرگ و متوسط نشان می‌دهد صنعت استان یک مسیر رو به رشد را می‌پیماید. 🔹در این نشست همچنین جمعی از اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
بستن