درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
قرار داد ساخت واگن باری در شرکت واگن پارس :
قرارداد ساخت ۳۰۰ دستگاه واگن باری لبه‌بلند با شرکت حمل و نقل چند وجهی مپنا و ۶۷۰ دستگاه سیستم ترمز شرکت فناوری ریلی مپنا به ارزش ۱۴ هزار میلیارد ریال عصر چهارشنبه امضا شد.

این قرارداد با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و استاندار مرکزی در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی امضا شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این آیین گفت: خرسندیم که صنعتگران در عرصه‌های مختلف در خوداتکایی کشور بویژه در صنعت ریلی و تحرک نقش اساسی دارند.

امیر سرتیپ حیدری افزود: توانمندی‌های بالایی در صنایع استان مرکزی وجود دارد که باید در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی هم گفت: این استان قطب صنایع ریلی کشور است و ۷۰ درصد صنایع ریلی و تعمیرات این رشته در استان مرکزی است.

دکتر مخلص الائمه افزود: محور اصلی این صنعت،شرکت واگن پارس مپنا است.
وی بیان کرد: رکورد یک‌هزار واگن در این شرکت زده شد و هم‌اکنون هم شاهد اجرای تفاهم‌نامه و قرارداد جدید بین شرکت‌های وابسته به گروه مپنا هستیم که امید است به موقع تحویل شبکه ریلی شود.

 چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲
قرار داد ساخت واگن باری در شرکت واگن پارس : قرارداد ساخت ۳۰۰ دستگاه واگن باری لبه‌بلند با شرکت حمل و نقل چند وجهی مپنا و ۶۷۰ دستگاه سیستم ترمز شرکت فناوری ریلی مپنا به ارزش ۱۴ هزار میلیارد ریال عصر چهارشنبه امضا شد. این قرارداد با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و استاندار مرکزی در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی امضا شد. فرمانده نیروی زمینی ارتش در این آیین گفت: خرسندیم که صنعتگران در عرصه‌های مختلف در خوداتکایی کشور بویژه در صنعت ریلی و تحرک نقش اساسی دارند. امیر سرتیپ حیدری افزود: توانمندی‌های بالایی در صنایع استان مرکزی وجود دارد که باید در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد. استاندار مرکزی هم گفت: این استان قطب صنایع ریلی کشور است و ۷۰ درصد صنایع ریلی و تعمیرات این رشته در استان مرکزی است. دکتر مخلص الائمه افزود: محور اصلی این صنعت،شرکت واگن پارس مپنا است. وی بیان کرد: رکورد یک‌هزار واگن در این شرکت زده شد و هم‌اکنون هم شاهد اجرای تفاهم‌نامه و قرارداد جدید بین شرکت‌های وابسته به گروه مپنا هستیم که امید است به موقع تحویل شبکه ریلی شود. چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲
بستن