درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
کاهش نرخ بیکاری استان مرکزی با بازگشت صنایع به چرخه تولید- صنایع بزرگ استان وارد فاز جذب نیرو شدند
🔹جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی، به ریاست استاندار، با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی استان برگزار شد. 
🔸استاندار مرکزی در این نشست بیان کرد: نرخ بیکاری استان در پاییز سال گذشته ۷.۲ درصد بود که در پاییز امسال به ۶.۳ دهم درصد رسیده است.
🔸وی افزود: متوسط نرخ بیکاری کشور ۷.۶ دهم درصد است اما نرخ بیکاری در استان مرکزی به صورت قابل توجهی از میانگین کشور هم پایین‌تر است.
🔸مخلص‌الائمه تأکید کرد: بسیاری از صنایع بزرگ و پیشران استان به حرکت درآمدند و وارد فاز جذب نیرو شده‌اند و بسیاری از صنایع راکد و نیمه فعال نیز به چرخه تولید کامل بازگشته‌اند.
🔸وی افزود: در ثبت اشتغال هم بر اساس گزارش سامانه ملی رصد اشتغال‌، از میزان تعهد شده عبور کردیم و در رتبه دوم کشور قرار داریم.
🔸استاندار مرکزی در خصوص وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ نیز عنوان کرد: تخصیص‌ها و تزریق مالی برای پرداخت تسهیلات در حال انجام است که بخشی از نگرانی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان هم رفع شود ضمن اینکه استان در پرداخت تسهیلات رتبه پنجم کشور را در اختیار دارد.
🔸مخلص‌الائمه همچنین، اظهار کرد: وصول درآمدها در استان انجام شده است و سهم سالانه استان محقق شد، این در حالی است که در کشور به ندرت استانی توانسته درآمد مالیاتی را محقق کند و این موفقیت در استان مرکزی نشان می‌دهد چرخ تولید و صنعت به خوبی می‌چرخد.
کاهش نرخ بیکاری استان مرکزی با بازگشت صنایع به چرخه تولید- صنایع بزرگ استان وارد فاز جذب نیرو شدند 🔹جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی، به ریاست استاندار، با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی استان برگزار شد. 🔸استاندار مرکزی در این نشست بیان کرد: نرخ بیکاری استان در پاییز سال گذشته ۷.۲ درصد بود که در پاییز امسال به ۶.۳ دهم درصد رسیده است. 🔸وی افزود: متوسط نرخ بیکاری کشور ۷.۶ دهم درصد است اما نرخ بیکاری در استان مرکزی به صورت قابل توجهی از میانگین کشور هم پایین‌تر است. 🔸مخلص‌الائمه تأکید کرد: بسیاری از صنایع بزرگ و پیشران استان به حرکت درآمدند و وارد فاز جذب نیرو شده‌اند و بسیاری از صنایع راکد و نیمه فعال نیز به چرخه تولید کامل بازگشته‌اند. 🔸وی افزود: در ثبت اشتغال هم بر اساس گزارش سامانه ملی رصد اشتغال‌، از میزان تعهد شده عبور کردیم و در رتبه دوم کشور قرار داریم. 🔸استاندار مرکزی در خصوص وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ نیز عنوان کرد: تخصیص‌ها و تزریق مالی برای پرداخت تسهیلات در حال انجام است که بخشی از نگرانی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان هم رفع شود ضمن اینکه استان در پرداخت تسهیلات رتبه پنجم کشور را در اختیار دارد. 🔸مخلص‌الائمه همچنین، اظهار کرد: وصول درآمدها در استان انجام شده است و سهم سالانه استان محقق شد، این در حالی است که در کشور به ندرت استانی توانسته درآمد مالیاتی را محقق کند و این موفقیت در استان مرکزی نشان می‌دهد چرخ تولید و صنعت به خوبی می‌چرخد.
بستن