درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
۱۵ هزار و ۳۶۹ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شد- پیشی گرفتن ۴۰ درصدی از تعهدات
🔹کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی استان برگزار شد.
🔸حسن میرزاخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی در این نشست گفت: بر اساس گزارش سامانه ملی رصد اشتغال از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ هزار و ۳۶۹ فرصت شغلی در استان ایجاد شده که این میزان از تعهد هدف‌گذاری شده جلوتر است.
🔸وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در راستای ثبت اشتغال‌ ایجاد شده در سامانه رصد و رفع نواقص تلاش ویژه داشته باشند.
🔸جمشید امیدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز با بیان اینکه این استان از تعهد ایجاد اشتغال خود ۴۰ درصد جلوتر است، گفت: تعهد اشتغال امسال استان مرکزی توسط دستگاه‌های اجرایی، ۱۰ هزار و ۹۹۶ شغل است که تاکنون ۱۵ هزار و ۳۶۹ شغل در سامانه رصد به ثبت رسیده است.
🔸امیدی اظهار کرد: از ابتدای سال یک‌هزار و ۷۰۳ طرح مشاغل خانگی با مبلغ یک‌هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده که تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰ طرح موفق به دریافت یک‌هزار و ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات شده‌اند.

🔹ارائه گزارش آخرین وضعیت عملکرد تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ به تفکیک دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل و بررسی آخرین وضعیت عملکرد تسهیلات جزء ۳ و ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور از دستور کارهای این نشست بود.
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه
۱۵ هزار و ۳۶۹ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شد- پیشی گرفتن ۴۰ درصدی از تعهدات 🔹کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی استان برگزار شد. 🔸حسن میرزاخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی در این نشست گفت: بر اساس گزارش سامانه ملی رصد اشتغال از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ هزار و ۳۶۹ فرصت شغلی در استان ایجاد شده که این میزان از تعهد هدف‌گذاری شده جلوتر است. 🔸وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در راستای ثبت اشتغال‌ ایجاد شده در سامانه رصد و رفع نواقص تلاش ویژه داشته باشند. 🔸جمشید امیدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز با بیان اینکه این استان از تعهد ایجاد اشتغال خود ۴۰ درصد جلوتر است، گفت: تعهد اشتغال امسال استان مرکزی توسط دستگاه‌های اجرایی، ۱۰ هزار و ۹۹۶ شغل است که تاکنون ۱۵ هزار و ۳۶۹ شغل در سامانه رصد به ثبت رسیده است. 🔸امیدی اظهار کرد: از ابتدای سال یک‌هزار و ۷۰۳ طرح مشاغل خانگی با مبلغ یک‌هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده که تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰ طرح موفق به دریافت یک‌هزار و ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات شده‌اند. 🔹ارائه گزارش آخرین وضعیت عملکرد تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ به تفکیک دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل و بررسی آخرین وضعیت عملکرد تسهیلات جزء ۳ و ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور از دستور کارهای این نشست بود. سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه
بستن