درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
استان مرکزی رتبه‌ی برتر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه را کسب کرد- تقدیر وزیر اقتصاد از استاندار مرکزی 
🔹مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئيس کميسيون ويژه جهش توليد مجلس، استانداران منتخب، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های برگزیده، مدیران عامل منتخب بانک‌ها و معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی منتخب برگزار شد.
🔹در این آیین وزیر امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوحی از استاندار مرکزی به واسطه کسب رتبه‌ی برتر استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تقدیر کرد. 
🔹استان‌های تهران، سمنان، مرکزی، آذربایجان شرقی و یزد در حوزه عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه حائز رتبه‌ برتر شدند.
🔹منابع تبصره ۱۸ از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود و دستگاه‌ها بر اساس برنامه مصوب که در آن اولویت‌ها مشخص شده است اقدام به شناسایی متقاضیان تسهیلات کرده و پس از تصویب در کمیته استانی به بانک‌ها و موسسات عامل معرفی می‌کنند.
🔹وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه تسهیلات تبصره ۱۸ بودجه، تسهیلات اشتغال و تولید است، گفت: در سال گذشته بیش از ۴۳ هزار میلیارد تومان از منابع دولتی و تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان وام پرداخت شده است.
🔹گفتنی است بر اساس آخرین آمارها نرخ بیکاری استان مرکزی از ۸.۱ درصد در پاییز سال گذشته در پاییز امسال به ۶.۳ درصد رسیده است که این عدد به میزان ۱.۳ درصد از میانگین نرخ بیکاری کشور کمتر است.
استان مرکزی رتبه‌ی برتر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه را کسب کرد- تقدیر وزیر اقتصاد از استاندار مرکزی 🔹مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئيس کميسيون ويژه جهش توليد مجلس، استانداران منتخب، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های برگزیده، مدیران عامل منتخب بانک‌ها و معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی منتخب برگزار شد. 🔹در این آیین وزیر امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوحی از استاندار مرکزی به واسطه کسب رتبه‌ی برتر استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تقدیر کرد. 🔹استان‌های تهران، سمنان، مرکزی، آذربایجان شرقی و یزد در حوزه عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه حائز رتبه‌ برتر شدند. 🔹منابع تبصره ۱۸ از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود و دستگاه‌ها بر اساس برنامه مصوب که در آن اولویت‌ها مشخص شده است اقدام به شناسایی متقاضیان تسهیلات کرده و پس از تصویب در کمیته استانی به بانک‌ها و موسسات عامل معرفی می‌کنند. 🔹وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه تسهیلات تبصره ۱۸ بودجه، تسهیلات اشتغال و تولید است، گفت: در سال گذشته بیش از ۴۳ هزار میلیارد تومان از منابع دولتی و تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان وام پرداخت شده است. 🔹گفتنی است بر اساس آخرین آمارها نرخ بیکاری استان مرکزی از ۸.۱ درصد در پاییز سال گذشته در پاییز امسال به ۶.۳ درصد رسیده است که این عدد به میزان ۱.۳ درصد از میانگین نرخ بیکاری کشور کمتر است.
بستن