درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
در راستای تسهیل و رفع موانع تولید انجام شد؛
⭕️ بازدید میدانی استاندار مرکزی از شرکت سیمان دلیجان

🔹 دکتر مخلص‌الائمه روز سه‌شنبه در سفر به شهرستان دلیجان، به اتفاق نماینده منتخب مردم دلیجان و محلات، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از شرکت سیمان عمران انارک بازدید و ضمن بررسی مسائل این واحد، تصمیماتی در راستای تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذ و استاندار مرکزی دستورات لازم برای پیگیری مصوبات را به مدیران مربوطه صادر کرد.

🔹بحث تأمین سوخت نیروگاه ۱۲ مگاواتی این شرکت، تأمین زمین برای احداث نیروگاه تجدیدپذیر ۲۰ مگاواتی و همچنین طرح توسعه و ایجاد فضای سبز کارخانه سیمان دلیجان از جمله موضوعاتی است که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

🔹کارخانه سیمان دلیجان تولیدکننده انواع سیمان‌های پرتلند، آمیخته و حفاری است که به عنوان یکی از معتبرترین برندهای صنعت سیمان کشور شناخته می‌شود.

🔹این شرکت در سال ۱۴۰۲ موفق به شکستن رکورد تولید خود شده و با تولید یک میلیون و ۲۷۱ هزار تن سیمان پرتلند معادل ۱.۷ درصد ظرفیت تولید کشور، سهم قابل توجهی در صنعت سیمان دارد‌.

🔹کارخانه سیمان دلیجان برای اولین بار در کشور تولید سیمان سرد را در برنامه دارد که منجر به افزایش کیفیت بتن خواهد شد.
سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه
در راستای تسهیل و رفع موانع تولید انجام شد؛ ⭕️ بازدید میدانی استاندار مرکزی از شرکت سیمان دلیجان 🔹 دکتر مخلص‌الائمه روز سه‌شنبه در سفر به شهرستان دلیجان، به اتفاق نماینده منتخب مردم دلیجان و محلات، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از شرکت سیمان عمران انارک بازدید و ضمن بررسی مسائل این واحد، تصمیماتی در راستای تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذ و استاندار مرکزی دستورات لازم برای پیگیری مصوبات را به مدیران مربوطه صادر کرد. 🔹بحث تأمین سوخت نیروگاه ۱۲ مگاواتی این شرکت، تأمین زمین برای احداث نیروگاه تجدیدپذیر ۲۰ مگاواتی و همچنین طرح توسعه و ایجاد فضای سبز کارخانه سیمان دلیجان از جمله موضوعاتی است که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت. 🔹کارخانه سیمان دلیجان تولیدکننده انواع سیمان‌های پرتلند، آمیخته و حفاری است که به عنوان یکی از معتبرترین برندهای صنعت سیمان کشور شناخته می‌شود. 🔹این شرکت در سال ۱۴۰۲ موفق به شکستن رکورد تولید خود شده و با تولید یک میلیون و ۲۷۱ هزار تن سیمان پرتلند معادل ۱.۷ درصد ظرفیت تولید کشور، سهم قابل توجهی در صنعت سیمان دارد‌. 🔹کارخانه سیمان دلیجان برای اولین بار در کشور تولید سیمان سرد را در برنامه دارد که منجر به افزایش کیفیت بتن خواهد شد. سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه
بستن