درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
هفتمین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با محوریت کمیته اقتصادی ذیل ستاد به ریاست مخلص الائمه استاندار مرکزی و با حضور  میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی ،مفتح زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده و جمعی از مدیران برگزار شد.

استاندار مرکزی:
مسائل اولویت‌دار زیاد هستند اما مسئله جمعیت جزو اولویت‌های جدی است و نباید به هیچ‌وجه از رأس مسائل خارج شود.

سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارتخانه‌های مجری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت بهره‌مندی مردم از مشوق‌های اقتصادی مقرر در قانون به تکالیف خود عمل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
همراهی مضاعف فعالین اقتصادی در حوزه جوانی جمعیت در کنار مسئولیت اجتماعی که دارند، در مواردی نیازمند ارائه مشوق‌هایی است که باید احصا و از طریق ستاد ملی پیگیری شود.

تشکیل ۴ کمیته تخصصی در ستاد جمعیت استان مرکزی- اجرای قانون جمعیت تسهیل شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری:
به منظور تسهیل در اجرای قانون جوانی جمعیت در استان با تأکید استاندار چهار کمیته تخصصی گفتمان و تبلیغ، سلامت و بهداشت، اقتصادی و بررسی‌های ویژه ذیل ستاد جمعیت تشکیل شد.

بررسی مفاد اقتصادی قانون جوانی جمعیت و تدوین بسته اقتصادی پیشنهادی جهت پیگیری استانی و انعکاس برخی موارد به ستاد ملی جوانی جمعیت از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.  
شنبه ۲۲مهر ۱۴۰۲
هفتمین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با محوریت کمیته اقتصادی ذیل ستاد به ریاست مخلص الائمه استاندار مرکزی و با حضور میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی ،مفتح زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده و جمعی از مدیران برگزار شد. استاندار مرکزی: مسائل اولویت‌دار زیاد هستند اما مسئله جمعیت جزو اولویت‌های جدی است و نباید به هیچ‌وجه از رأس مسائل خارج شود. سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارتخانه‌های مجری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت بهره‌مندی مردم از مشوق‌های اقتصادی مقرر در قانون به تکالیف خود عمل کنند. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار: همراهی مضاعف فعالین اقتصادی در حوزه جوانی جمعیت در کنار مسئولیت اجتماعی که دارند، در مواردی نیازمند ارائه مشوق‌هایی است که باید احصا و از طریق ستاد ملی پیگیری شود. تشکیل ۴ کمیته تخصصی در ستاد جمعیت استان مرکزی- اجرای قانون جمعیت تسهیل شود مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری: به منظور تسهیل در اجرای قانون جوانی جمعیت در استان با تأکید استاندار چهار کمیته تخصصی گفتمان و تبلیغ، سلامت و بهداشت، اقتصادی و بررسی‌های ویژه ذیل ستاد جمعیت تشکیل شد. بررسی مفاد اقتصادی قانون جوانی جمعیت و تدوین بسته اقتصادی پیشنهادی جهت پیگیری استانی و انعکاس برخی موارد به ستاد ملی جوانی جمعیت از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. شنبه ۲۲مهر ۱۴۰۲
بستن