درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
مرکز مردمی " نفس" با هدف پیشگیری از سقط در شهرستان شازند افتتاح شد 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شازندبا حضورحجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شهر شازند،فرماندار شهرستان شازند، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ،جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شازند ،رئیس بسیج جامعه پزشکی استان،مسئول ستاد مردمی جمعیت استان و سایر مسئولین شهرستانی  اولین مرکز مردمی نفس ( نجات فرزندان سقط) متبرک به نام حضرت علی اصغر(ع) با هدف پیشگیری و آگاهی بخشی در زمینه  سقط ، در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شازند افتتاح شد. 
🔸 این مرکز بنا دارد از طریق ارتباط گرفتن با مادرانی که به هر دلیل و یا مشکل فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی و ... تصمیم به سقط دارند ،جهت پیشگیری از سقط وحفظ جنین از ایشان حمایت نماید و خانواده ها از کمک های این مرکز با وجود کارشناسان خبره در زمینه های مختلف بهره مند شوند.  
  یکی از عوامل مؤثر در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیشگیری از سقط‌ جنین است.

این مرکز در ساختمان ستاد شبکه بهداشت ودرمان شازند راه اندازی شد
۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲
مرکز مردمی " نفس" با هدف پیشگیری از سقط در شهرستان شازند افتتاح شد به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شازندبا حضورحجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شهر شازند،فرماندار شهرستان شازند، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ،جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شازند ،رئیس بسیج جامعه پزشکی استان،مسئول ستاد مردمی جمعیت استان و سایر مسئولین شهرستانی اولین مرکز مردمی نفس ( نجات فرزندان سقط) متبرک به نام حضرت علی اصغر(ع) با هدف پیشگیری و آگاهی بخشی در زمینه سقط ، در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شازند افتتاح شد. 🔸 این مرکز بنا دارد از طریق ارتباط گرفتن با مادرانی که به هر دلیل و یا مشکل فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی و ... تصمیم به سقط دارند ،جهت پیشگیری از سقط وحفظ جنین از ایشان حمایت نماید و خانواده ها از کمک های این مرکز با وجود کارشناسان خبره در زمینه های مختلف بهره مند شوند. یکی از عوامل مؤثر در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیشگیری از سقط‌ جنین است. این مرکز در ساختمان ستاد شبکه بهداشت ودرمان شازند راه اندازی شد ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲
بستن