درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
,,مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است 

🔹نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و واحد‌های تولیدی برگزار شد.
میرزاخانی، معاون استاندار:
🔸گزارشات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هر سه ماه به وزارت کشور ارسال و جمع‌بندی آن به دفتر معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌شود.

🔸جلسات کارشناسی ستاد تسهیل استان باید با حضور معاونین تخصصی دستگاه‌ها برگزار و مدیران کل نیز شخصا در جلسات کارگروه حضور داشته باشد.
🔸مصوبات ستاد تسهیل استان لازم‌الاجرا است و بی‌توجهی به آن مصداق ترک فعل بوده و علیه مدیران و دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند اعلام جرم خواهد شد.

🔸کارگروهی متشکل از ادارات کل صمت، اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی، مصوبات سفر وزیر اقتصاد به استان را بررسی و گزارش پیشرفت کار را به ستاد تسهیل استان ارائه کنند.
🔸احداث نیروگاه‌های خودتأمین ضمن کمک به تأمین برق صنایع، ناترازی صنعت برق را برطرف می‌کند لذا صنایع انرژی بر باید به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.
🔹در این نشست مسائل تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیماتی در راستای امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های بانکی و معافیت مالیاتی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد، همچنین مقرر شد به منظور اخذ مصوبات لازم در سطوح ملی، برخی موارد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع و مکاتبات لازم صورت گیرد.
چهارشنبه ۱۲ مهرماه
@Economicostandarimarkazi
,,مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است 🔹نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و واحد‌های تولیدی برگزار شد. میرزاخانی، معاون استاندار: 🔸گزارشات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هر سه ماه به وزارت کشور ارسال و جمع‌بندی آن به دفتر معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌شود. 🔸جلسات کارشناسی ستاد تسهیل استان باید با حضور معاونین تخصصی دستگاه‌ها برگزار و مدیران کل نیز شخصا در جلسات کارگروه حضور داشته باشد. 🔸مصوبات ستاد تسهیل استان لازم‌الاجرا است و بی‌توجهی به آن مصداق ترک فعل بوده و علیه مدیران و دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند اعلام جرم خواهد شد. 🔸کارگروهی متشکل از ادارات کل صمت، اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی، مصوبات سفر وزیر اقتصاد به استان را بررسی و گزارش پیشرفت کار را به ستاد تسهیل استان ارائه کنند. 🔸احداث نیروگاه‌های خودتأمین ضمن کمک به تأمین برق صنایع، ناترازی صنعت برق را برطرف می‌کند لذا صنایع انرژی بر باید به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند. 🔹در این نشست مسائل تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیماتی در راستای امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های بانکی و معافیت مالیاتی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد، همچنین مقرر شد به منظور اخذ مصوبات لازم در سطوح ملی، برخی موارد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع و مکاتبات لازم صورت گیرد. چهارشنبه ۱۲ مهرماه @Economicostandarimarkazi
بستن