درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
نشست تبیینی مشارکت زنان در انتخابات و کارگاه تخصصی جنگ شناختی و عملیات روانی به همت دفتر امور زنان و خانواده و شرکت سهامی برق باختر و باحضور نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ،مفتح زاده مدیر کل امور زنان و خانواده،ناظری مدیر کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری،طالبی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل  و جمعی از بانوان فعال و کنش‌گر در حوزه‌ اجتماعی و با تدریس جناب آقای اشتری در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد.
در این نشست مفتح زاده به جایگاه زنان وتأثیرشان در تربیت نسل آگاه وبصیر پرداخته و بصیرت زنان و حضور اجتماعی وسیاسی آنان را تضمین کننده استمرار پیشرفت کشور درعرصه های مختلف از جمله امور سیاسی ، فرهنگی واجتماعی بویژه عرصه انتخابات  دانست .
 در ادامه اشتری  ابعادجنگ شناختی ،عملیات روانی انجام شده توسط دشمن بر روی افکار عمومی، نقش عملیات روانی دشمن بر کاهش مشارکت در انتخابات و راهکارهای برون رفت از این عملیات ها را تشریح نمود .
شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲
نشست تبیینی مشارکت زنان در انتخابات و کارگاه تخصصی جنگ شناختی و عملیات روانی به همت دفتر امور زنان و خانواده و شرکت سهامی برق باختر و باحضور نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ،مفتح زاده مدیر کل امور زنان و خانواده،ناظری مدیر کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری،طالبی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از بانوان فعال و کنش‌گر در حوزه‌ اجتماعی و با تدریس جناب آقای اشتری در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد. در این نشست مفتح زاده به جایگاه زنان وتأثیرشان در تربیت نسل آگاه وبصیر پرداخته و بصیرت زنان و حضور اجتماعی وسیاسی آنان را تضمین کننده استمرار پیشرفت کشور درعرصه های مختلف از جمله امور سیاسی ، فرهنگی واجتماعی بویژه عرصه انتخابات دانست . در ادامه اشتری ابعادجنگ شناختی ،عملیات روانی انجام شده توسط دشمن بر روی افکار عمومی، نقش عملیات روانی دشمن بر کاهش مشارکت در انتخابات و راهکارهای برون رفت از این عملیات ها را تشریح نمود . شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲
به مناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر، نشست صمیمی با بانوان شاغل  ،عضو هیات علمی در دانشگاه پیام نور مرکز استان و بانوان بازنشسته به ریاست دکتر یونسی رئيس  آن دانشگاه و باحضور مفتح زاده مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری برگزار گردید. 
 در این نشست مفتح زاده به محوریت بانوان و  نقش مهم آنها در خانواده و  اجتماع پرداخت و متذکر شد: بانوان ما باید از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند و سه ویژگی اساسی خانه داری در حد عالی، اهمیت  به عبادت و نقش اجتماعی فعال را در عملکرد و رفتار خویش قرار دهند.ایشان افزود جمعیت یکی از دغدغه‌های مهم و جدی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) است و فعالیت در راستای افزایش جمعیت در واقع جلوگیری از وقوع مشکلات هولناک از قبیل سالمندی ، وابستگی اقتصادی و...در آینده می باشد. محوریت فعالیت‌ها در حوزه جمعیت امید آفرینی است و باید نخبگان در این راستا هوشیار شوند و دانشگاه‌ها و مراکزعلمی و پژوهشی گام‌های بلندی بردارند و این مهم در همه بخش‌های جامعه مورد توجه باشد. 
یکشنبه ۱بهمن ۱۴۰۲
به مناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر، نشست صمیمی با بانوان شاغل ،عضو هیات علمی در دانشگاه پیام نور مرکز استان و بانوان بازنشسته به ریاست دکتر یونسی رئيس آن دانشگاه و باحضور مفتح زاده مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری برگزار گردید. در این نشست مفتح زاده به محوریت بانوان و نقش مهم آنها در خانواده و اجتماع پرداخت و متذکر شد: بانوان ما باید از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند و سه ویژگی اساسی خانه داری در حد عالی، اهمیت به عبادت و نقش اجتماعی فعال را در عملکرد و رفتار خویش قرار دهند.ایشان افزود جمعیت یکی از دغدغه‌های مهم و جدی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) است و فعالیت در راستای افزایش جمعیت در واقع جلوگیری از وقوع مشکلات هولناک از قبیل سالمندی ، وابستگی اقتصادی و...در آینده می باشد. محوریت فعالیت‌ها در حوزه جمعیت امید آفرینی است و باید نخبگان در این راستا هوشیار شوند و دانشگاه‌ها و مراکزعلمی و پژوهشی گام‌های بلندی بردارند و این مهم در همه بخش‌های جامعه مورد توجه باشد. یکشنبه ۱بهمن ۱۴۰۲
بستن