درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
ولین گردهمایی فعالان جبهه 
 کلانشهر اراک با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دبیر ستاد راهبری جمعیت حوزه‌های علمیه کشور و فعالان فرهنگی اجتماعی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد.
نظری، معاون استاندار:
🔸جمعیت مولفه اقتدار هر کشوری است و اکنون که کشور در چاله جمعیتی قرار گرفته است اگر برای بحران جمعیتی اقدام عاجل صورت نگیرد باید به جای ساخت مدرسه و دانشگاه، خانه های سالمندان را توسعه داد.خانواده‌ها باید به تأثیر فرزندآوری توجه داشته باشند و این مهم باید با فرهنگ‌سازی نهادینه شود.

ساکی، دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت:
🔸نباید مسئله جمعیت را حاکمیتی کرد بلکه برای افزایش جمعیت، باید خانواده به این مهم دست پیدا کند که زیاد شدن تعداد فرزندان، به رفاه خانواده می‌انجامد البته تمامی دستگاه‌ها وظیفه دارند در ابعاد مختلف خانواده حمایت کنند.

هادی، فرماندار اراک:
🔸قدرت سیاسی، امنیتی، سلامت و شادابی کشور مرتبط با جمعیت است و در حوزه جمعیت نیازمند یک اصلاح رفتار به ویژه در نسل جوان هستیم.

مفتخ‌زاده، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده:
🔸از ابتکارات استان مرکزی در حل مسئله‌ی پیری جمعیت بوسیله‌ی حکمرانی مردمی ، تشکیل ستادهای مردمی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تاسیس هیئت های قرآنی خانگی مسئله محور با نام بیت الزهرا بود که مورد تشویق و تحسین وزیر محترم کشور نیز قرار گرفت .
یکشنبه  ١٧ دی   ١٤٠٢
ولین گردهمایی فعالان جبهه کلانشهر اراک با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دبیر ستاد راهبری جمعیت حوزه‌های علمیه کشور و فعالان فرهنگی اجتماعی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد. نظری، معاون استاندار: 🔸جمعیت مولفه اقتدار هر کشوری است و اکنون که کشور در چاله جمعیتی قرار گرفته است اگر برای بحران جمعیتی اقدام عاجل صورت نگیرد باید به جای ساخت مدرسه و دانشگاه، خانه های سالمندان را توسعه داد.خانواده‌ها باید به تأثیر فرزندآوری توجه داشته باشند و این مهم باید با فرهنگ‌سازی نهادینه شود. ساکی، دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت: 🔸نباید مسئله جمعیت را حاکمیتی کرد بلکه برای افزایش جمعیت، باید خانواده به این مهم دست پیدا کند که زیاد شدن تعداد فرزندان، به رفاه خانواده می‌انجامد البته تمامی دستگاه‌ها وظیفه دارند در ابعاد مختلف خانواده حمایت کنند. هادی، فرماندار اراک: 🔸قدرت سیاسی، امنیتی، سلامت و شادابی کشور مرتبط با جمعیت است و در حوزه جمعیت نیازمند یک اصلاح رفتار به ویژه در نسل جوان هستیم. مفتخ‌زاده، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده: 🔸از ابتکارات استان مرکزی در حل مسئله‌ی پیری جمعیت بوسیله‌ی حکمرانی مردمی ، تشکیل ستادهای مردمی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تاسیس هیئت های قرآنی خانگی مسئله محور با نام بیت الزهرا بود که مورد تشویق و تحسین وزیر محترم کشور نیز قرار گرفت . یکشنبه ١٧ دی ١٤٠٢
بستن