درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
استاندار: استان مرکزی آماده برگزاری یک انتخابات پُرشور است

🔻 حضور مدیران در جلسات انتخاباتی نامزدها ممنوع است

🔹نشست شورای اداری استان مرکزی به ریاست استاندار و با حضور معاون پارلمانی وزارت اطلاعات،وباحضور مفتح زاده مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری و سایر مدیران  برگزار شد.

🔸دکتر "فرزاد مخلص‌الائمه" در این نشست اظهار کرد: ستاد انتخابات استان در بالاترین سطح آمادگی برای اجرای انتخابات پرشور قرار دارد، به اذعان همه دست اندرکاران انتخابات در ادوار گذشته که تجربه برگزاری متعدد را داشته ‌اند، در هیچ انتخاباتی ستاد انتخابات به این اندازه در استان و کشور آمادگی نداشته است.

🔸 استاندار مرکزی تأکید کرد: در این انتخابات حتی شاهد شگفت‌زدگی دوست‌داران نظام خواهیم بود و قطعاً دشمنان نظام نیز در این انتخابات شاهد یک موفقیت دیگری درنظام جمهوری اسلامی خواهند بود و گرگ‌هایی که دندان تیز کرده‌اند ناکام خواهند ماند.

🔸مقام عالی دولت در استان مرکزی همچنین خاطرنشان کرد: حضور مدیران در همه سطوح در جلسات انتخاباتی نامزدها حتی در خارج از ساعات اداری و روزهای تعطیل ممنوع است.

🔸وی در خصوص برنامه‌های دهه فجر نیز ضمن تشکر از همکاری‌ همه دستگاه‌ها، گفت: در این ایام در مجموع هزار و ۷۱۳ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری معادل ۱۶ و نیم همت در سراسر استان بهره‌برداری شد و همچنین چند کار ویژه نیز در استان صورت گرفت.

شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
استاندار: استان مرکزی آماده برگزاری یک انتخابات پُرشور است 🔻 حضور مدیران در جلسات انتخاباتی نامزدها ممنوع است 🔹نشست شورای اداری استان مرکزی به ریاست استاندار و با حضور معاون پارلمانی وزارت اطلاعات،وباحضور مفتح زاده مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری و سایر مدیران برگزار شد. 🔸دکتر "فرزاد مخلص‌الائمه" در این نشست اظهار کرد: ستاد انتخابات استان در بالاترین سطح آمادگی برای اجرای انتخابات پرشور قرار دارد، به اذعان همه دست اندرکاران انتخابات در ادوار گذشته که تجربه برگزاری متعدد را داشته ‌اند، در هیچ انتخاباتی ستاد انتخابات به این اندازه در استان و کشور آمادگی نداشته است. 🔸 استاندار مرکزی تأکید کرد: در این انتخابات حتی شاهد شگفت‌زدگی دوست‌داران نظام خواهیم بود و قطعاً دشمنان نظام نیز در این انتخابات شاهد یک موفقیت دیگری درنظام جمهوری اسلامی خواهند بود و گرگ‌هایی که دندان تیز کرده‌اند ناکام خواهند ماند. 🔸مقام عالی دولت در استان مرکزی همچنین خاطرنشان کرد: حضور مدیران در همه سطوح در جلسات انتخاباتی نامزدها حتی در خارج از ساعات اداری و روزهای تعطیل ممنوع است. 🔸وی در خصوص برنامه‌های دهه فجر نیز ضمن تشکر از همکاری‌ همه دستگاه‌ها، گفت: در این ایام در مجموع هزار و ۷۱۳ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری معادل ۱۶ و نیم همت در سراسر استان بهره‌برداری شد و همچنین چند کار ویژه نیز در استان صورت گرفت. شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
بستن