درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
نقش زنان در حوزه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است

دومین کنگره ملی زنان تأثیرگذار با حضور استاندار مرکزی و جمعی از بانوان فعال در عرصه‌های مختلف در سالن غدیر استانداری برگزار شد.

🔸استاندار مرکزی در این مراسم اظهار داشت: سال‌های اخیر شاهد عقب‌افتادگی در حوزه فرهنگی کشور بودیم و دست‌هایی تلاش داشتند که کشور را از جریان اصلی فرهنگی خارج کنند لذا مقام معظم رهبری بارها تأکید داشتند که جریان نفوذی در جریان‌های فرهنگی دیده شده است که اقدامات فرهنگی در این حوزه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

🔸طی ۲ سال اخیر مجموعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و دیگر حوزه‌ها در کشور و استان رونق پیدا کرده و کمتر هفته‌ای پیدا می‌شود که رویدادی در این زمینه نداشته باشیم.

🔸برای جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه فرهنگی و ترمیم انحرافات باید بسیار تلاش کنیم تا به شرایط مناسب برگردیم لذا نقش زنان در تحقق این مهم حائز اهمیت است.

در مقوله حجاب و عفاف و در حوزه ایجابی که باید تمرکز اقدامات را بر آن قرار دهیم یک کار جدید در استان مرکزی در جریان است و در آینده نزدیک مرکز تولید و عرضه پوشاک اسلامی در استان راه‌اندازی خواهد شد.

🔹این کنگره امسال در سطح ملی در همه استان‌ها و با حمایت استانداران برگزار و بانوان تأثیرگذار استان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

زنان_تأثیرگذار

چهارشنبه ۱۳ دی ماه
نقش زنان در حوزه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است دومین کنگره ملی زنان تأثیرگذار با حضور استاندار مرکزی و جمعی از بانوان فعال در عرصه‌های مختلف در سالن غدیر استانداری برگزار شد. 🔸استاندار مرکزی در این مراسم اظهار داشت: سال‌های اخیر شاهد عقب‌افتادگی در حوزه فرهنگی کشور بودیم و دست‌هایی تلاش داشتند که کشور را از جریان اصلی فرهنگی خارج کنند لذا مقام معظم رهبری بارها تأکید داشتند که جریان نفوذی در جریان‌های فرهنگی دیده شده است که اقدامات فرهنگی در این حوزه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. 🔸طی ۲ سال اخیر مجموعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و دیگر حوزه‌ها در کشور و استان رونق پیدا کرده و کمتر هفته‌ای پیدا می‌شود که رویدادی در این زمینه نداشته باشیم. 🔸برای جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه فرهنگی و ترمیم انحرافات باید بسیار تلاش کنیم تا به شرایط مناسب برگردیم لذا نقش زنان در تحقق این مهم حائز اهمیت است. در مقوله حجاب و عفاف و در حوزه ایجابی که باید تمرکز اقدامات را بر آن قرار دهیم یک کار جدید در استان مرکزی در جریان است و در آینده نزدیک مرکز تولید و عرضه پوشاک اسلامی در استان راه‌اندازی خواهد شد. 🔹این کنگره امسال در سطح ملی در همه استان‌ها و با حمایت استانداران برگزار و بانوان تأثیرگذار استان مورد تجلیل قرار می‌گیرند. زنان_تأثیرگذار چهارشنبه ۱۳ دی ماه
بستن