درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
دیدار استاندار مرکزی و جانشین سازمان بسیج با خانواده شهید «رضا پاکپور»

🔹همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، استاندار مرکزی و مفتح زاده مدیر کل دفتر امور بانوان‌ و خانواده و جمعی از مسئولین استان با حضور در منزل شهید والامقام «رضا پاکپور» ضمن دیدار و گفتگو با خانواده معظم شهید، از صبر و فداکاری مادر مکرمه شهید پاکپور تجلیل کردند.

🔸در این دیدار سردار قریشی و سردار کریمی از فرماندهان پیشکسوت استان، به نقل خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نقش آفرینی شهید پاکپور پرداختند و استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه خانواده رزمنده‌پرور و انقلابی پاکپور در مسیر انقلاب ثابت قدم هستند، گفت: خانواده‌هایی که در خدمت نظام و انقلاب بودند حق بزرگی به گردن ما دارند چراکه بهترین داشته و دارایی خود یعنی خون پاک فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند.

🔹شهید رضا پاکپور در چهارم تیرماه سال ۱۳۴۲ در روستای دهسد از توابع شهرستان خنداب دیده به جهان گشود. تا کلاس اول راهنمایی به تحصیلش ادامه دهد و برای یادگیری اصول و فروع دین به حوزه علمیه رفت و در کسوت روحانی در آمد. در زمان انقلاب فعال بود و با آغاز جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه رفت، هنگامی که سپاه تأسیس شد به عضویت این نهاد در آمد. ۱۸ سال بیشتر نداشت که در بیست و دوم تیر ماه سال ۱۳۶۱ در حین عملیات رمضان بر اثر اصابت تیر به قلبش در پاسگاه زید به شهادت رسید و پیکر مطهرش را در روستای دهسد به خاک سپردند.

چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲
دیدار استاندار مرکزی و جانشین سازمان بسیج با خانواده شهید «رضا پاکپور» 🔹همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، استاندار مرکزی و مفتح زاده مدیر کل دفتر امور بانوان‌ و خانواده و جمعی از مسئولین استان با حضور در منزل شهید والامقام «رضا پاکپور» ضمن دیدار و گفتگو با خانواده معظم شهید، از صبر و فداکاری مادر مکرمه شهید پاکپور تجلیل کردند. 🔸در این دیدار سردار قریشی و سردار کریمی از فرماندهان پیشکسوت استان، به نقل خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نقش آفرینی شهید پاکپور پرداختند و استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه خانواده رزمنده‌پرور و انقلابی پاکپور در مسیر انقلاب ثابت قدم هستند، گفت: خانواده‌هایی که در خدمت نظام و انقلاب بودند حق بزرگی به گردن ما دارند چراکه بهترین داشته و دارایی خود یعنی خون پاک فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند. 🔹شهید رضا پاکپور در چهارم تیرماه سال ۱۳۴۲ در روستای دهسد از توابع شهرستان خنداب دیده به جهان گشود. تا کلاس اول راهنمایی به تحصیلش ادامه دهد و برای یادگیری اصول و فروع دین به حوزه علمیه رفت و در کسوت روحانی در آمد. در زمان انقلاب فعال بود و با آغاز جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه رفت، هنگامی که سپاه تأسیس شد به عضویت این نهاد در آمد. ۱۸ سال بیشتر نداشت که در بیست و دوم تیر ماه سال ۱۳۶۱ در حین عملیات رمضان بر اثر اصابت تیر به قلبش در پاسگاه زید به شهادت رسید و پیکر مطهرش را در روستای دهسد به خاک سپردند. چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲
بستن