درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
بیل هیدرولیکی ۷۵ تن هپکو رونمایی شد- استاندار: صنایع استان مرکزی در دولت سیزدهم متحول شدند

🔹اولین بیل هیدرولیکی ۷۵ تن تولید داخل، ساخته شده توسط شذک هپکو اراک، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان تأمین اجتماعی رونمایی شد.

استاندار:
🔸در دولت سیزدهم، در صنایع سنگین استان مرکزی که هر کدام پیشران‌های مهمی در عرصه اشتغال و کارآفرینی بودند، اتفاقات مهمی رخ داد که از جمله این اتفاقات احیای مجدد شرکت‌های واگن پارس، آذرآب و هپکو بود.

🔸استان مرکزی در ۲ سال گذشته در مسیر ایجاد آرامش قابل توجه و مطلوبی در حوزه صنعت و کارگری و کارفرمایی بود که جای تشکر از تمامی فعالین این حوزه دارد.

🔸تغییر راهبرد هپکو از تولید ماشین‌آلات راهسازی به تولید ماشین‌آلات راهسازی و معدنی کار بسیار صحیحی بود.

🔸شرکت‌های صاحب نامی در دنیا وجود دارند که ماشین‌های اوراق خود را توسط مافیای واردات برای ما می‌فرستند اما اکنون شاهد شتاب و دوره شکوفایی هپکو هستیم، کمر شکسته هپکو ترمیم شده و به‌زودی کمر واردکنندگان و مافیای واردات ماشین آلات دست دوم شکسته می‌شود.

🔸سال گذشته رکورد تولید تاریخ واگن پارس را با همت مدیران و کارکنان شرکت واگن پارس مپنا شکستیم و هزار واگن تحویل خطوط ریلی کشور شد و امیدواریم این رکورد امسال مجددا تکرار شود.

🔸بعد از دستور ریاست جمهوری، سهام عمده شرکت از سهامدار بدون انگیزه به واجد اهلیت واگذار و بزرگترین قرارداد تاریخ آذرآب منعقد شد و شرکت از لانه پرندگان به کارگاه بزرگ کار و فعالیت تبدیل شد.
بیل هیدرولیکی ۷۵ تن هپکو رونمایی شد- استاندار: صنایع استان مرکزی در دولت سیزدهم متحول شدند 🔹اولین بیل هیدرولیکی ۷۵ تن تولید داخل، ساخته شده توسط شذک هپکو اراک، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان تأمین اجتماعی رونمایی شد. استاندار: 🔸در دولت سیزدهم، در صنایع سنگین استان مرکزی که هر کدام پیشران‌های مهمی در عرصه اشتغال و کارآفرینی بودند، اتفاقات مهمی رخ داد که از جمله این اتفاقات احیای مجدد شرکت‌های واگن پارس، آذرآب و هپکو بود. 🔸استان مرکزی در ۲ سال گذشته در مسیر ایجاد آرامش قابل توجه و مطلوبی در حوزه صنعت و کارگری و کارفرمایی بود که جای تشکر از تمامی فعالین این حوزه دارد. 🔸تغییر راهبرد هپکو از تولید ماشین‌آلات راهسازی به تولید ماشین‌آلات راهسازی و معدنی کار بسیار صحیحی بود. 🔸شرکت‌های صاحب نامی در دنیا وجود دارند که ماشین‌های اوراق خود را توسط مافیای واردات برای ما می‌فرستند اما اکنون شاهد شتاب و دوره شکوفایی هپکو هستیم، کمر شکسته هپکو ترمیم شده و به‌زودی کمر واردکنندگان و مافیای واردات ماشین آلات دست دوم شکسته می‌شود. 🔸سال گذشته رکورد تولید تاریخ واگن پارس را با همت مدیران و کارکنان شرکت واگن پارس مپنا شکستیم و هزار واگن تحویل خطوط ریلی کشور شد و امیدواریم این رکورد امسال مجددا تکرار شود. 🔸بعد از دستور ریاست جمهوری، سهام عمده شرکت از سهامدار بدون انگیزه به واجد اهلیت واگذار و بزرگترین قرارداد تاریخ آذرآب منعقد شد و شرکت از لانه پرندگان به کارگاه بزرگ کار و فعالیت تبدیل شد.
بستن