درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
همایش معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور برگزار شد- وزیر کشور: استان‌ها باید به خودکفایی اقتصادی برسند

🔹همایش معاونان اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور،  در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد که «حسن میرزاخانی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی نیز در این نشست حضور داشت.

🔸دکتر احمد وحیدی در این نشست با تأکید بر اینکه معاونت‌های اقتصادی استانداری‌ها باید هشدارهای لازم را نسبت به مشکلات به صدا در آورند و به موقع برای حل آنها اقدام کنند، افزود: شناسایی به موقع مشکلات، پیش بینی آینده و ارائه راه حل، با رعایت این نکته که تلاش شود ابتدا مساله در استان حل و فصل شود، بر عهده معاونان اقتصادی است.
وی بار دیگر بر نقش معاونان اقتصادی استانداری‌ها در توسعه و پیشرفت استان تاکید کرد و گفت: با توجه به ماموریت‌های وزارت کشور به عنوان وزارتخانه میان‌دار و تسهیل‌گر، مسئول حل مشکلات اقتصادی استان‌ها هستید و مسائل را باید از طرق مختلف تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنید.

🔸در همایش معاونان اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاون اقتصادی وزیر کشور در نوبت صبح و وزیر کشور و مشاور اقتصادی رئیس جمهوری در نوبت عصر به سخنرانی پرداختند.
چهارشنبه ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
همایش معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور برگزار شد- وزیر کشور: استان‌ها باید به خودکفایی اقتصادی برسند 🔹همایش معاونان اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور، در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد که «حسن میرزاخانی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی نیز در این نشست حضور داشت. 🔸دکتر احمد وحیدی در این نشست با تأکید بر اینکه معاونت‌های اقتصادی استانداری‌ها باید هشدارهای لازم را نسبت به مشکلات به صدا در آورند و به موقع برای حل آنها اقدام کنند، افزود: شناسایی به موقع مشکلات، پیش بینی آینده و ارائه راه حل، با رعایت این نکته که تلاش شود ابتدا مساله در استان حل و فصل شود، بر عهده معاونان اقتصادی است. وی بار دیگر بر نقش معاونان اقتصادی استانداری‌ها در توسعه و پیشرفت استان تاکید کرد و گفت: با توجه به ماموریت‌های وزارت کشور به عنوان وزارتخانه میان‌دار و تسهیل‌گر، مسئول حل مشکلات اقتصادی استان‌ها هستید و مسائل را باید از طرق مختلف تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنید. 🔸در همایش معاونان اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاون اقتصادی وزیر کشور در نوبت صبح و وزیر کشور و مشاور اقتصادی رئیس جمهوری در نوبت عصر به سخنرانی پرداختند. چهارشنبه ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
بستن