درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
دیدار استاندار مرکزی با خانواده‌های خوش‌جمعیت- دولت مردمی به حمایت از جوانی جمعیت متعهد است.

دکتر مخلص الائمه، استاندار مرکزی با هدف بررسی مسائل  و مشکلات خانواده‌های خوش‌جمعیت استان، با خانواده‌ای که به تازگی صاحب ۳ قلو شدند و یک خانواده ۸ فرزندی، در اراک دیدار نمودند.

🔸در این دیدارکه مفتح زاده مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری و  جمعی از مدیران استانی نیز حضور داشتند ؛دکتر مخلص الائمه ضمن تأکید بر این مهم  که دولت مردمی به حمایت از موضوع تعالی خانواده و جوانی جمعیت متعهد است؛ دستوراتی را به مدیران حاضر  در جهت حمایت و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو خانواده خوش‌جمعیت صادر نمودند.

شایان ذکر است هفته گذشته ۳۱۱ قطعه زمین در شهر مهاجران در راستای اجرای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر واگذار شد، همچنین پیش‌تر در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) ۹۷ قطعه زمین در شهر جدید امیرکبیر به خانواده‌های واجد شرایط، واگذار شده بود.

در حال حاضر استان مرکزی در پرداخت وام فرزندآوری رتبه سوم کشور را دراختیار دارد.    
چهارشنبه ١٢  مهر
دیدار استاندار مرکزی با خانواده‌های خوش‌جمعیت- دولت مردمی به حمایت از جوانی جمعیت متعهد است. دکتر مخلص الائمه، استاندار مرکزی با هدف بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های خوش‌جمعیت استان، با خانواده‌ای که به تازگی صاحب ۳ قلو شدند و یک خانواده ۸ فرزندی، در اراک دیدار نمودند. 🔸در این دیدارکه مفتح زاده مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری و جمعی از مدیران استانی نیز حضور داشتند ؛دکتر مخلص الائمه ضمن تأکید بر این مهم که دولت مردمی به حمایت از موضوع تعالی خانواده و جوانی جمعیت متعهد است؛ دستوراتی را به مدیران حاضر در جهت حمایت و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو خانواده خوش‌جمعیت صادر نمودند. شایان ذکر است هفته گذشته ۳۱۱ قطعه زمین در شهر مهاجران در راستای اجرای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر واگذار شد، همچنین پیش‌تر در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) ۹۷ قطعه زمین در شهر جدید امیرکبیر به خانواده‌های واجد شرایط، واگذار شده بود. در حال حاضر استان مرکزی در پرداخت وام فرزندآوری رتبه سوم کشور را دراختیار دارد. چهارشنبه ١٢ مهر
بستن