درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
🌾رشد ۳۲ درصدی خرید تضمینی گندم در استان مرکزی- ۲۵۵ هزار تن گندم خریداری شد

🔹آیین آغاز سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و چهارمین سال اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها صبح سه‌شنبه ۴ مهرماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی، تعدادی مدیران این وزرتخانه، مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و به صورت ارتباط برخط با مراکز استان‌ها در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

🔹این آیین در استان مرکزی نیز همزمان با سراسر کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران جهاد کشاورزی و فعالان بخش کشاورزی در اراک و سایر شهرستان‌ها برگزار گردید.

میرزاخانی، معاون استاندار:
🔸خرید تضمینی گندم در استان مرکزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش یافت و ۲۵۵ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که همسو با کشور روند افزایشی را نشان می‌دهد.

🔸با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش بارندگی‌ها در پاییز امسال و با استفاده از بذور گواهی شده و رعایت اصول فنی کاشت، امید است در سال آینده نیز تولید گندم در مزارع دیم استان نسبت به سال جاری افزایش یابد.

🔸افزایش کیفیت گندم استان مرکزی علاوه بر افزایش تولید این محصول از دیگر دستاوردهای سازمان جهاد کشاورزی استان است که امیدواریم همچنان شاهد افزایش بیش از پیش آن باشیم چراکه در راستای افزایش کیفیت نان تولیدی باید افزایش کیفیت گندم تولیدی در دستور کار قرار گیرد.

سه‌شنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۲
🌾رشد ۳۲ درصدی خرید تضمینی گندم در استان مرکزی- ۲۵۵ هزار تن گندم خریداری شد 🔹آیین آغاز سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و چهارمین سال اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها صبح سه‌شنبه ۴ مهرماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی، تعدادی مدیران این وزرتخانه، مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و به صورت ارتباط برخط با مراکز استان‌ها در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد. 🔹این آیین در استان مرکزی نیز همزمان با سراسر کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران جهاد کشاورزی و فعالان بخش کشاورزی در اراک و سایر شهرستان‌ها برگزار گردید. میرزاخانی، معاون استاندار: 🔸خرید تضمینی گندم در استان مرکزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش یافت و ۲۵۵ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که همسو با کشور روند افزایشی را نشان می‌دهد. 🔸با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش بارندگی‌ها در پاییز امسال و با استفاده از بذور گواهی شده و رعایت اصول فنی کاشت، امید است در سال آینده نیز تولید گندم در مزارع دیم استان نسبت به سال جاری افزایش یابد. 🔸افزایش کیفیت گندم استان مرکزی علاوه بر افزایش تولید این محصول از دیگر دستاوردهای سازمان جهاد کشاورزی استان است که امیدواریم همچنان شاهد افزایش بیش از پیش آن باشیم چراکه در راستای افزایش کیفیت نان تولیدی باید افزایش کیفیت گندم تولیدی در دستور کار قرار گیرد. سه‌شنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۲
تدارک وبرنامه ریزی برای تشدید نظارت ها در ایام پایان سال
جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان به ریاست میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای وبا حضور اعضای کمیته برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی عملکرد دستگاه های ضابط در امر نظارت وتنظیم بازار در دوره ۹ ماهه ،نقاط ضعف وکمبودهای این حوزه موردبحث وتبادل نظر قرار گرفت ومشخصا شرایط عرضه گوشت قرمز ومرغ نیز بررسی گردید ومقرر شد با توجه به عملکرد شهرستانهای استان در امر نظارت بر بازار،توزیع کالاهای اساسی ویارانه ای در آنها صورت گیرد وبا همکاری جهاد وصمت بحث قیمت گذاری مرغ قطعه بندی شده وگوشت قرمز بر اساس میانگین کشوری ومیانگین استانهای همجوار اقدام شده ونتیجه برای تصمیم به کمیته اقدام مشترک وکارگروه تنظیم بازار منعکس گردد.
همچنین تدارک وبرنامه ریزی برای تشدیدنظارت ها در ایام پایان سال نیز مورد تاکید قرار گرفت ومقرر شد دستگاههای ناظر برنامه خود را به دبیر خانه کمیته ارسال تا تعزیرات حکومتی بر عملکرد وبرنامه دستگاهها نظارت نماید.
یکشنبه ۱۴۰۲-۱۰-۱۰
تدارک وبرنامه ریزی برای تشدید نظارت ها در ایام پایان سال جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان به ریاست میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای وبا حضور اعضای کمیته برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی عملکرد دستگاه های ضابط در امر نظارت وتنظیم بازار در دوره ۹ ماهه ،نقاط ضعف وکمبودهای این حوزه موردبحث وتبادل نظر قرار گرفت ومشخصا شرایط عرضه گوشت قرمز ومرغ نیز بررسی گردید ومقرر شد با توجه به عملکرد شهرستانهای استان در امر نظارت بر بازار،توزیع کالاهای اساسی ویارانه ای در آنها صورت گیرد وبا همکاری جهاد وصمت بحث قیمت گذاری مرغ قطعه بندی شده وگوشت قرمز بر اساس میانگین کشوری ومیانگین استانهای همجوار اقدام شده ونتیجه برای تصمیم به کمیته اقدام مشترک وکارگروه تنظیم بازار منعکس گردد. همچنین تدارک وبرنامه ریزی برای تشدیدنظارت ها در ایام پایان سال نیز مورد تاکید قرار گرفت ومقرر شد دستگاههای ناظر برنامه خود را به دبیر خانه کمیته ارسال تا تعزیرات حکومتی بر عملکرد وبرنامه دستگاهها نظارت نماید. یکشنبه ۱۴۰۲-۱۰-۱۰
بستن