درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
جلسه کارگروه گندم، آرد و نان به ریاست میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای برگزار گردید. در این جلسه  با توجه به اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان مقرر گردید: جهاد کشاورزی استان نظارت بر عملکرد نانوایی ها را به صورت هوشمند انجام دهد و نسبت به برخورد با تخلفات نانوایی ها که از سامانه نانینو احصا می گردد، اقدام به معرفی به تعزیرات حکومتی نماید.

در این جلسه افزایش نرخ کرایه حمل آرد توسط شرکت حمل و نقل با توجه به مصوبه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هوشمند سازی حمل آرد به تصویب رسید.

همچنین شناور سازی سهمیه گندم تخصیصی به کارخانجات آرد با توجه به خرید آرد توسط نانوایان ، مقرر گردید: درصدی از گندم تخصیصی به کارخانجات شناور گردد.

 همچنین وضعیت کیفیت آرد کارخانجات که توسط دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد به صورت مستمر و دوره ای مورد رصد و پایش قرار می گیرد  مورد بررسی قرار گرفت که در شرایط مجاز و استاندارد می باشد. ۱۴۰۲-۰۴-۲۰
جلسه کارگروه گندم، آرد و نان به ریاست میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای برگزار گردید. در این جلسه با توجه به اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان مقرر گردید: جهاد کشاورزی استان نظارت بر عملکرد نانوایی ها را به صورت هوشمند انجام دهد و نسبت به برخورد با تخلفات نانوایی ها که از سامانه نانینو احصا می گردد، اقدام به معرفی به تعزیرات حکومتی نماید. در این جلسه افزایش نرخ کرایه حمل آرد توسط شرکت حمل و نقل با توجه به مصوبه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هوشمند سازی حمل آرد به تصویب رسید. همچنین شناور سازی سهمیه گندم تخصیصی به کارخانجات آرد با توجه به خرید آرد توسط نانوایان ، مقرر گردید: درصدی از گندم تخصیصی به کارخانجات شناور گردد. همچنین وضعیت کیفیت آرد کارخانجات که توسط دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد به صورت مستمر و دوره ای مورد رصد و پایش قرار می گیرد مورد بررسی قرار گرفت که در شرایط مجاز و استاندارد می باشد. ۱۴۰۲-۰۴-۲۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداردر اولین گردهمایی مدیران کل صنعت، معدن و تجارت منطقه مرکزی اظهار کرد: بیش از یک چهارم مفاخر و مشاهیر کشور در حوزه های مختلف متعلق به استان مرکزی است و رتبه چهارم صنایع کشور، رتبه اول صنایع مادر و رتبه اول پر تنوع ترین محصولات صنعتی را با ۷۹۰۰ قلم به خود اختصاص داده است.
وی افزود: صنایع راکد و غیرفعال و نیمه فعال متاسفانه در کشور زیاد بوده و هست و می طلبد در راستای فعال شدن آنها کار زیادی انجام گیرد که در یک سال اخیر این موضوع سرلوحه کار صنعتی استان مرکزی قرار گرفته است.
میرزاخانی تصریح کرد: از آبانماه ۱۴۰۰ وضعیت صنایع بزرگ استان مرکزی از جمله هپکو، آذرآب، آونگان، کمباین سازی، ماشین سازی و لوله و پروفیل صفا در ساوه که درگیر چالش های مختلفی بودند، با انجام کار شبانه روزی متعدد امروز به نقطه ای رسیده که با وجود ۱۰۰ روز ناآرامی در کشور تنشی در سطح کارگری استان وجود ندارد و این اتفاق حاصل تلاش مدیران صنعتی استان است که آرامش به این صنایع بازگردانده شد و دست دشمن از این باب خالی شد در حالی که معاندین روی این صنایع حساب ویژه باز کرده بودند که خوشبختانه محقق نشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی بیش از ۳ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط دارد، افزود: با توجه به شرایط کشور و همه کمبودها، ناتوانی برخی از مدیران در حل مسائل کاری خود در گذشته باعث شده بود که صنایع استان ها  با مشکلات جدی روبرو باشند، یکی از راهکارهای رفع این موانع از پیش پای صنایع استان مرکزی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود که در استان توفیقاتی حاصل شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداردر اولین گردهمایی مدیران کل صنعت، معدن و تجارت منطقه مرکزی اظهار کرد: بیش از یک چهارم مفاخر و مشاهیر کشور در حوزه های مختلف متعلق به استان مرکزی است و رتبه چهارم صنایع کشور، رتبه اول صنایع مادر و رتبه اول پر تنوع ترین محصولات صنعتی را با ۷۹۰۰ قلم به خود اختصاص داده است. وی افزود: صنایع راکد و غیرفعال و نیمه فعال متاسفانه در کشور زیاد بوده و هست و می طلبد در راستای فعال شدن آنها کار زیادی انجام گیرد که در یک سال اخیر این موضوع سرلوحه کار صنعتی استان مرکزی قرار گرفته است. میرزاخانی تصریح کرد: از آبانماه ۱۴۰۰ وضعیت صنایع بزرگ استان مرکزی از جمله هپکو، آذرآب، آونگان، کمباین سازی، ماشین سازی و لوله و پروفیل صفا در ساوه که درگیر چالش های مختلفی بودند، با انجام کار شبانه روزی متعدد امروز به نقطه ای رسیده که با وجود ۱۰۰ روز ناآرامی در کشور تنشی در سطح کارگری استان وجود ندارد و این اتفاق حاصل تلاش مدیران صنعتی استان است که آرامش به این صنایع بازگردانده شد و دست دشمن از این باب خالی شد در حالی که معاندین روی این صنایع حساب ویژه باز کرده بودند که خوشبختانه محقق نشد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی بیش از ۳ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط دارد، افزود: با توجه به شرایط کشور و همه کمبودها، ناتوانی برخی از مدیران در حل مسائل کاری خود در گذشته باعث شده بود که صنایع استان ها با مشکلات جدی روبرو باشند، یکی از راهکارهای رفع این موانع از پیش پای صنایع استان مرکزی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود که در استان توفیقاتی حاصل شده است
🔹نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و واحد‌های تولیدی برگزار شد.

معاون استاندار:
🔸تولید مهم‌ترین راه‌ برون رفت کشور از تورم است که فرمایش رهبر معظم انقلاب بوده و شرایط خاص کشور به نحوی است که امروز همه مکلف به حمایت از تولید هستیم.

🔸مدیران استانی باید تسهیلاتی که در وزارتخانه‌های متبوع ایجاد می‌شود را در شورای اداری استان طرح کنند تا از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

🔸در جریان سفر اخیر فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به استان، امیر ایرانی به معاونت آماد نداجا دستور دادند که نیازهای تغذیه ای نیرو را از صنایع غذایی استان مرکزی تأمین کنند‌.

🔸انتقال حساب‌ها و بیمه واحد‌های تولیدی و صنعتی به داخل استان پیش شرط بررسی مسائل واحد‌ها در ستاد تسهیل و ارائه خدمات است چراکه منافع این گردش‌های مالی باید به مردم استان برسد.

🔹در این نشست مسائل تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های بانکی و معافیت مالیاتی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد، همچنین مقرر شد به منظور اخذ مصوبات لازم در سطوح ملی، برخی موارد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع و مکاتبات لازم صورت گیرد. 
دوشنبه ۸ آبان ماه
🔹نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و واحد‌های تولیدی برگزار شد. معاون استاندار: 🔸تولید مهم‌ترین راه‌ برون رفت کشور از تورم است که فرمایش رهبر معظم انقلاب بوده و شرایط خاص کشور به نحوی است که امروز همه مکلف به حمایت از تولید هستیم. 🔸مدیران استانی باید تسهیلاتی که در وزارتخانه‌های متبوع ایجاد می‌شود را در شورای اداری استان طرح کنند تا از این ظرفیت‌ها استفاده شود. 🔸در جریان سفر اخیر فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به استان، امیر ایرانی به معاونت آماد نداجا دستور دادند که نیازهای تغذیه ای نیرو را از صنایع غذایی استان مرکزی تأمین کنند‌. 🔸انتقال حساب‌ها و بیمه واحد‌های تولیدی و صنعتی به داخل استان پیش شرط بررسی مسائل واحد‌ها در ستاد تسهیل و ارائه خدمات است چراکه منافع این گردش‌های مالی باید به مردم استان برسد. 🔹در این نشست مسائل تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های بانکی و معافیت مالیاتی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد، همچنین مقرر شد به منظور اخذ مصوبات لازم در سطوح ملی، برخی موارد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع و مکاتبات لازم صورت گیرد. دوشنبه ۸ آبان ماه
بستن