درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
با حضور استاندار مرکزی و مفتح زاده مدیر کل دفتر بانوان وخانواده جمعی از مسئولین، آیین واگذاری ۳۱۱ قطعه زمین در راستای اجرای ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در قالب پویش پیامبر رحمت (ص) در شهر مهاجران، برگزار شد.

استاندار:
🔸استان مرکزی در برخی از شاخص‌های اجرای قانون جوانی جمعیت از جمله پرداخت وام فرزندآوری پیشتاز است و رتبه سوم کشور را در اختیار دارد.

🔸۹۷ قطعه زمین در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) در شهر جدید امیرکبیر و امروز ۳۱۱ قطعه زمین در شهر مهاجران به خانواده‌های واجد شرایط و دارای سه فرزند اهدا شد که به زودی به یک‌هزار قطعه خواهد رسید.

🔸قانون جوانی جمعیت و تعالی خانواده از جمله قوانین طلایی مجلس یازدهم بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی این حوزه با اهتمام دولت سیزدهم اجرایی شد.

🔸در مراکز استان با محدودیت زمین مواجه هستیم و توسعه به شهرهای جدید سوق داده شده که آینده مناسبی در انتظار شهر جدید امیرکبیر به عنوان اولین شهر ویلایی کشور و شهر مهاجران خواهد بود.

🔸اداره کل راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید در استان با سرعت درخواست خانواده‌های واجد شرایط واگذاری زمین را بررسی و نسبت به تأمین زمین برای آنان اقدام می‌شود.

🔸جمعیت از جمله مسائل اساسی کشور است و قانون جوانی جمعیت برای حمایت‌ از فرزندآوری، تکالیفی را برای دستگاه‌های مختلف پیش‌بینی کرده که با سرعت در حال انجام‌ است.

پنج شنبه ۶مهر۱۴۰۲
با حضور استاندار مرکزی و مفتح زاده مدیر کل دفتر بانوان وخانواده جمعی از مسئولین، آیین واگذاری ۳۱۱ قطعه زمین در راستای اجرای ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در قالب پویش پیامبر رحمت (ص) در شهر مهاجران، برگزار شد. استاندار: 🔸استان مرکزی در برخی از شاخص‌های اجرای قانون جوانی جمعیت از جمله پرداخت وام فرزندآوری پیشتاز است و رتبه سوم کشور را در اختیار دارد. 🔸۹۷ قطعه زمین در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) در شهر جدید امیرکبیر و امروز ۳۱۱ قطعه زمین در شهر مهاجران به خانواده‌های واجد شرایط و دارای سه فرزند اهدا شد که به زودی به یک‌هزار قطعه خواهد رسید. 🔸قانون جوانی جمعیت و تعالی خانواده از جمله قوانین طلایی مجلس یازدهم بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی این حوزه با اهتمام دولت سیزدهم اجرایی شد. 🔸در مراکز استان با محدودیت زمین مواجه هستیم و توسعه به شهرهای جدید سوق داده شده که آینده مناسبی در انتظار شهر جدید امیرکبیر به عنوان اولین شهر ویلایی کشور و شهر مهاجران خواهد بود. 🔸اداره کل راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید در استان با سرعت درخواست خانواده‌های واجد شرایط واگذاری زمین را بررسی و نسبت به تأمین زمین برای آنان اقدام می‌شود. 🔸جمعیت از جمله مسائل اساسی کشور است و قانون جوانی جمعیت برای حمایت‌ از فرزندآوری، تکالیفی را برای دستگاه‌های مختلف پیش‌بینی کرده که با سرعت در حال انجام‌ است. پنج شنبه ۶مهر۱۴۰۲
بستن