درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
⭕️مجموعه‌های دانش‌بنیان به سمت استانداردسازی محصولات گام بردارند- لزوم تدوین استاندارد آرد و نان کامل
🔹 همایش «تبیین استانداردهای دانش‌بنیان و نانو نماد» با حضور استاندار مرکزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای ،معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، اعضای ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان و فعالان این حوزه در اراک برگزار شد.
دکتر «مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی:
🔸با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده توسط سازمان استاندارد، انتظار داریم مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ برای استانداردسازی محصولات خود پیشتاز باشند.
🔸در استان مرکزی به عنوان قطب تولید و مهد صنعت کشور باید جایگاه خودمان را در حوزه دانش‌بنیان پیدا کنیم چراکه نسبت به ظرفیت‌های استان با عقب افتادگی نسبتا قابل توجهی در این بخش مواجه هستیم.
🔸استان مرکزی پیشتاز و پیشران نهضت احیای آرد و نان کامل است و  حدود ۱۰۰ نانوایی در سطح استان در حال طبخ و عرضه نان کامل هستند همچنین اولین و بزرگترین کارخانه آرد کامل کشور که بدون جوانه‌زدایی و سبوس‌گیری تولید آرد می‌کند در استان مرکزی مستقر است.
🔸متأسفانه استانداردهای لازم برای آرد کامل وجود ندارد و ممکن است که بعضا سودجویانی به این حوزه ورود کنند.
🔹همچنین در دیدار معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با استاندار مرکزی، بر حرکت به سمت استانداردسازی محصولات دانش بنیان به عنوان پیش شرط تحقق اقتصاد دانش بنیان تأکید شد.
چهارشنبه ۱۴۰۲-۰۷-۱۹
⭕️مجموعه‌های دانش‌بنیان به سمت استانداردسازی محصولات گام بردارند- لزوم تدوین استاندارد آرد و نان کامل 🔹 همایش «تبیین استانداردهای دانش‌بنیان و نانو نماد» با حضور استاندار مرکزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای ،معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، اعضای ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان و فعالان این حوزه در اراک برگزار شد. دکتر «مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی: 🔸با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده توسط سازمان استاندارد، انتظار داریم مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ برای استانداردسازی محصولات خود پیشتاز باشند. 🔸در استان مرکزی به عنوان قطب تولید و مهد صنعت کشور باید جایگاه خودمان را در حوزه دانش‌بنیان پیدا کنیم چراکه نسبت به ظرفیت‌های استان با عقب افتادگی نسبتا قابل توجهی در این بخش مواجه هستیم. 🔸استان مرکزی پیشتاز و پیشران نهضت احیای آرد و نان کامل است و حدود ۱۰۰ نانوایی در سطح استان در حال طبخ و عرضه نان کامل هستند همچنین اولین و بزرگترین کارخانه آرد کامل کشور که بدون جوانه‌زدایی و سبوس‌گیری تولید آرد می‌کند در استان مرکزی مستقر است. 🔸متأسفانه استانداردهای لازم برای آرد کامل وجود ندارد و ممکن است که بعضا سودجویانی به این حوزه ورود کنند. 🔹همچنین در دیدار معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با استاندار مرکزی، بر حرکت به سمت استانداردسازی محصولات دانش بنیان به عنوان پیش شرط تحقق اقتصاد دانش بنیان تأکید شد. چهارشنبه ۱۴۰۲-۰۷-۱۹
بستن