درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
حضور مفتح زاده مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی که به ریاست مخلص الائمه استاندار و با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان، جانشین سپاه روح‌الله، جمعی از مدیران و اعضای ستاد برگزار گردید .

استاندار مرکزی:
🔸در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه در ارتباط با دفاع مقدس علاوه بر گرامیداشت یاد مناسبت باید پیام را استمرار دهیم و به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

🔸دوره ۸ ساله دفاع مقدس مملو از ارزش‌هایی است که پیام‌های مؤثر و اثر بخشی در آن‌ها نهفته است‌.

🔸استفاده از ظرفیت ارزشمند دفاع مقدس برای تبیین آرمان‌ها و دستاوردهای نظام می‌تواند برملا کننده توطئه دشمنان باشد که این مهم نقش آفرینی پیشکسوتان را می‌طلبد و استان مرکزی در این زمینه غنی است.

🔸هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مورد تأکید است و به عنوان یک تکلیف باید برنامه‌های مردمی تمهید و پشتیبانی شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:
🔸شعار هماهنگ «ما متحد هستیم» برای هفته دفاع مقدس انتخاب شده و در مجموع برای برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه در این هفته با رویکرد جدید در استان هدف‌گذاری شده است.

🔸به جهت نقش مهم بانوان در دفاع مقدس و ضرورت تبیین این نقش برجسته، تکریم و تجلیل از ۲۰ هزار نفر از همسران رزمندگان و ایثارگران استان برنامه‌ریزی شده است که تا پایان سال انجام خواهد شد.   ١٤٠٢-٠٥-٢٨
حضور مفتح زاده مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی که به ریاست مخلص الائمه استاندار و با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان، جانشین سپاه روح‌الله، جمعی از مدیران و اعضای ستاد برگزار گردید . استاندار مرکزی: 🔸در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه در ارتباط با دفاع مقدس علاوه بر گرامیداشت یاد مناسبت باید پیام را استمرار دهیم و به نسل‌های بعدی منتقل کنیم. 🔸دوره ۸ ساله دفاع مقدس مملو از ارزش‌هایی است که پیام‌های مؤثر و اثر بخشی در آن‌ها نهفته است‌. 🔸استفاده از ظرفیت ارزشمند دفاع مقدس برای تبیین آرمان‌ها و دستاوردهای نظام می‌تواند برملا کننده توطئه دشمنان باشد که این مهم نقش آفرینی پیشکسوتان را می‌طلبد و استان مرکزی در این زمینه غنی است. 🔸هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مورد تأکید است و به عنوان یک تکلیف باید برنامه‌های مردمی تمهید و پشتیبانی شوند. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: 🔸شعار هماهنگ «ما متحد هستیم» برای هفته دفاع مقدس انتخاب شده و در مجموع برای برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه در این هفته با رویکرد جدید در استان هدف‌گذاری شده است. 🔸به جهت نقش مهم بانوان در دفاع مقدس و ضرورت تبیین این نقش برجسته، تکریم و تجلیل از ۲۰ هزار نفر از همسران رزمندگان و ایثارگران استان برنامه‌ریزی شده است که تا پایان سال انجام خواهد شد. ١٤٠٢-٠٥-٢٨
بستن