درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
جزئیات طرح فجرانه کالابرگ به صورت شفاف برای مردم بیان شود

🔹جلسه ستاد استانی طرح کالابرگ الکترونیک با محوریت بررسی روند اجرایی طرح فجرانه در استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر اعضا برگزار  شد.

🔸معاون استاندار مرکزی در این نشست بیان کرد: طرح فجرانه کالابرگ به صورت صحیح اطلاع‌رسانی نشده و برخی‌ تصور کردند تنها در دهه فجر قابلیت استفاده دارد، در حالی که این طرح سه ماهه است لذا جزئیات این طرح باید به صورت شفاف برای مردم بیان شود.

🔸حسن میرزاخانی افزود: یکی از مسائل مهم و ضروری کشور مسئله معیشت و حمایت از اقشار ضعیف جامعه است و سیاست دولت در این حوزه مسئله‌محوری نتیجه‌گرا است.

🔸وی گفت: در موضوع رفع مسائل طرح کالابرگ کلیه دستگاه‌ها و واحدهایی که به نوعی با این مسئله در ارتباط هستند، باید مسائل را شناسایی و جهت انعکاس به دستگاه‌های متولی در سطح ملی به استانداری اعلام کنند و رسانه‌ها هم در این خصوص با توجه به شناختی که از مسائل دارند در کنار دستگاه‌های اجرایی باشند.

🔸معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: استانداری مسائل را جمع‌بندی می‌کند و آن را به سمع نظر وزارت کشور و وزارت تعاون می‌رساند تا کمبود و کاستی‌های این طرح مرتفع شود.

🔸امیدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز اظهار داشت: یک‌هزار و ۹۱۸ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال خرید مرحله اول طرح فجرانه از ۱۷ بهمن‌ماه تا روز ۱۴ اسفندماه در این استان انجام شد.
جزئیات طرح فجرانه کالابرگ به صورت شفاف برای مردم بیان شود 🔹جلسه ستاد استانی طرح کالابرگ الکترونیک با محوریت بررسی روند اجرایی طرح فجرانه در استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر اعضا برگزار شد. 🔸معاون استاندار مرکزی در این نشست بیان کرد: طرح فجرانه کالابرگ به صورت صحیح اطلاع‌رسانی نشده و برخی‌ تصور کردند تنها در دهه فجر قابلیت استفاده دارد، در حالی که این طرح سه ماهه است لذا جزئیات این طرح باید به صورت شفاف برای مردم بیان شود. 🔸حسن میرزاخانی افزود: یکی از مسائل مهم و ضروری کشور مسئله معیشت و حمایت از اقشار ضعیف جامعه است و سیاست دولت در این حوزه مسئله‌محوری نتیجه‌گرا است. 🔸وی گفت: در موضوع رفع مسائل طرح کالابرگ کلیه دستگاه‌ها و واحدهایی که به نوعی با این مسئله در ارتباط هستند، باید مسائل را شناسایی و جهت انعکاس به دستگاه‌های متولی در سطح ملی به استانداری اعلام کنند و رسانه‌ها هم در این خصوص با توجه به شناختی که از مسائل دارند در کنار دستگاه‌های اجرایی باشند. 🔸معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: استانداری مسائل را جمع‌بندی می‌کند و آن را به سمع نظر وزارت کشور و وزارت تعاون می‌رساند تا کمبود و کاستی‌های این طرح مرتفع شود. 🔸امیدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز اظهار داشت: یک‌هزار و ۹۱۸ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال خرید مرحله اول طرح فجرانه از ۱۷ بهمن‌ماه تا روز ۱۴ اسفندماه در این استان انجام شد.
بستن