درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی مطرح شد:ضرورت توجه به زنجیره ارزش تولید در دو کشور ایران و روسیه
کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان مرکزی به ریاست استاندار مرکزی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار، وزیر صنعت و معاون وزیر توسعه اقتصادی استان تِوِر روسیه و مسئولین و فعالین اقتصادی استان مرکزی برگزار شد.
مخلص الائمه در این نشست گفت: علاوه بر واردات و صادرات مرسوم که بین ایران و روسیه وجود دارد، می توان برای برداشتن یک گام بلند اقتصادی ارزشمند، توسعه روابط اقتصادی و تکمیل زنجیره ارزش تولیدات دو کشور را رقم زد و به جای صادرات و واردات مرسوم، ارزش تولیدات را در یک مشارکت فنی و اقتصادی افزایش دهیم و حتی در دو استان نمایندگی ایجاد شود تا فعالیت‌ها به سمت ایجاد ارزش افزوده بیشتر مبتنی بر مزیتهای اقتصادی سوق یابد.
در این نشست که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی،مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی و مدیران اقتصادی استان نیز حضور داشتند.
📅 دوشنبه ۱ خرداد۱۴۰۲
در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی مطرح شد:ضرورت توجه به زنجیره ارزش تولید در دو کشور ایران و روسیه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان مرکزی به ریاست استاندار مرکزی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار، وزیر صنعت و معاون وزیر توسعه اقتصادی استان تِوِر روسیه و مسئولین و فعالین اقتصادی استان مرکزی برگزار شد. مخلص الائمه در این نشست گفت: علاوه بر واردات و صادرات مرسوم که بین ایران و روسیه وجود دارد، می توان برای برداشتن یک گام بلند اقتصادی ارزشمند، توسعه روابط اقتصادی و تکمیل زنجیره ارزش تولیدات دو کشور را رقم زد و به جای صادرات و واردات مرسوم، ارزش تولیدات را در یک مشارکت فنی و اقتصادی افزایش دهیم و حتی در دو استان نمایندگی ایجاد شود تا فعالیت‌ها به سمت ایجاد ارزش افزوده بیشتر مبتنی بر مزیتهای اقتصادی سوق یابد. در این نشست که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی،مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی و مدیران اقتصادی استان نیز حضور داشتند. 📅 دوشنبه ۱ خرداد۱۴۰۲
⚙مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است 

🔹نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و واحد‌های تولیدی برگزار شد.
میرزاخانی، معاون استاندار:
🔸گزارشات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هر سه ماه به وزارت کشور ارسال و جمع‌بندی آن به دفتر معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌شود.

🔸جلسات کارشناسی ستاد تسهیل استان باید با حضور معاونین تخصصی دستگاه‌ها برگزار و مدیران کل نیز شخصا در جلسات کارگروه حضور داشته باشد.
🔸مصوبات ستاد تسهیل استان لازم‌الاجرا است و بی‌توجهی به آن مصداق ترک فعل بوده و علیه مدیران و دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند اعلام جرم خواهد شد.

🔸کارگروهی متشکل از ادارات کل صمت، اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی، مصوبات سفر وزیر اقتصاد به استان را بررسی و گزارش پیشرفت کار را به ستاد تسهیل استان ارائه کنند.
🔸احداث نیروگاه‌های خودتأمین ضمن کمک به تأمین برق صنایع، ناترازی صنعت برق را برطرف می‌کند لذا صنایع انرژی بر باید به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.
🔹در این نشست مسائل تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیماتی در راستای امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های بانکی و معافیت مالیاتی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد، همچنین مقرر شد به منظور اخذ مصوبات لازم در سطوح ملی، برخی موارد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع و مکاتبات لازم صورت گیرد.
چهارشنبه ۱۲ مهرماه
@Economicost
⚙مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است 🔹نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و واحد‌های تولیدی برگزار شد. میرزاخانی، معاون استاندار: 🔸گزارشات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هر سه ماه به وزارت کشور ارسال و جمع‌بندی آن به دفتر معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌شود. 🔸جلسات کارشناسی ستاد تسهیل استان باید با حضور معاونین تخصصی دستگاه‌ها برگزار و مدیران کل نیز شخصا در جلسات کارگروه حضور داشته باشد. 🔸مصوبات ستاد تسهیل استان لازم‌الاجرا است و بی‌توجهی به آن مصداق ترک فعل بوده و علیه مدیران و دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند اعلام جرم خواهد شد. 🔸کارگروهی متشکل از ادارات کل صمت، اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی، مصوبات سفر وزیر اقتصاد به استان را بررسی و گزارش پیشرفت کار را به ستاد تسهیل استان ارائه کنند. 🔸احداث نیروگاه‌های خودتأمین ضمن کمک به تأمین برق صنایع، ناترازی صنعت برق را برطرف می‌کند لذا صنایع انرژی بر باید به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند. 🔹در این نشست مسائل تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیماتی در راستای امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های بانکی و معافیت مالیاتی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد، همچنین مقرر شد به منظور اخذ مصوبات لازم در سطوح ملی، برخی موارد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع و مکاتبات لازم صورت گیرد. چهارشنبه ۱۲ مهرماه @Economicost
بستن