درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
🔴دستگاه‌های ملی به تکالیف خود در قانون جوانی جمعیت عمل کنند- جمعیت در رأس مسائل

🔹روز شنبه نشست کمیته اقتصادی ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان به ریاست استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل امور بانوان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

استاندار مرکزی:
🔸مسائل اولویت‌دار زیاد هستند اما مسئله جمعیت جزو اولویت‌های جدی است و نباید به هیچ‌وجه از رأس مسائل خارج شود.

🔸سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارتخانه‌های مجری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت بهره‌مندی مردم از مشوق‌های اقتصادی مقرر در قانون به تکالیف خود عمل کنند.
moi.ir-x3LJD

🔻موانع اجرای مفاد اقتصادی قانون جوانی جمعیت احصا و پیگیری می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
🔸همراهی مضاعف فعالین اقتصادی در حوزه جوانی جمعیت در کنار مسئولیت اجتماعی که دارند، در مواردی نیازمند ارائه مشوق‌هایی است که باید احصا و از طریق ستاد ملی پیگیری شود.
moi.ir-x3LJx

🔻تشکیل ۴ کمیته تخصصی در ستاد جمعیت استان مرکزی- اجرای قانون جمعیت تسهیل شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری:
🔸به منظور تسهیل در اجرای قانون جوانی جمعیت در استان با تأکید استاندار چهار کمیته تخصصی گفتمان و تبلیغ، سلامت و بهداشت، اقتصادی و بررسی‌های ویژه ذیل ستاد جمعیت تشکیل شد.

🔹بررسی مفاد اقتصادی قانون جوانی جمعیت و تدوین بسته اقتصادی پیشنهادی جهت پیگیری استانی و انعکاس برخی موارد به ستاد ملی جوانی جمعیت از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
🔴دستگاه‌های ملی به تکالیف خود در قانون جوانی جمعیت عمل کنند- جمعیت در رأس مسائل 🔹روز شنبه نشست کمیته اقتصادی ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان به ریاست استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل امور بانوان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد. استاندار مرکزی: 🔸مسائل اولویت‌دار زیاد هستند اما مسئله جمعیت جزو اولویت‌های جدی است و نباید به هیچ‌وجه از رأس مسائل خارج شود. 🔸سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارتخانه‌های مجری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت بهره‌مندی مردم از مشوق‌های اقتصادی مقرر در قانون به تکالیف خود عمل کنند. moi.ir-x3LJD 🔻موانع اجرای مفاد اقتصادی قانون جوانی جمعیت احصا و پیگیری می‌شود معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار: 🔸همراهی مضاعف فعالین اقتصادی در حوزه جوانی جمعیت در کنار مسئولیت اجتماعی که دارند، در مواردی نیازمند ارائه مشوق‌هایی است که باید احصا و از طریق ستاد ملی پیگیری شود. moi.ir-x3LJx 🔻تشکیل ۴ کمیته تخصصی در ستاد جمعیت استان مرکزی- اجرای قانون جمعیت تسهیل شود مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری: 🔸به منظور تسهیل در اجرای قانون جوانی جمعیت در استان با تأکید استاندار چهار کمیته تخصصی گفتمان و تبلیغ، سلامت و بهداشت، اقتصادی و بررسی‌های ویژه ذیل ستاد جمعیت تشکیل شد. 🔹بررسی مفاد اقتصادی قانون جوانی جمعیت و تدوین بسته اقتصادی پیشنهادی جهت پیگیری استانی و انعکاس برخی موارد به ستاد ملی جوانی جمعیت از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
وضعیت مطلوب استان مرکزی در نرخ بیکاری- ایجاد اشتغالِ ۲ سال گذشته مازاد بر تعهدات استان بود

🔹کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی استان برگزار شد.

میرزاخانی، معاون استاندار:
🔸در ۲ سال اخیر در استان مرکزی تمام تعهداتی که دولت برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته بود انجام شد و مازاد بر آن هم شغل ایجاد شده است.

🔸ایجاد اشتغال در استان مرکزی در سال جاری، ۲۳ درصد از سهم تعهدی جلوتر است.

🔸با قرار گرفتن در رتبه دوم کاهش نرخ بیکاری در کشور شرایط خوبی در این زمینه داریم و انتظار است اشتغال‌های ایجاد شده بلافاصله در سامانه به ثبت برسد و به پایان مهلت موکول نشود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:
🔸تعهد ایجاد اشتغال‌ِ امسال در استان مرکزی ۱۰ هزار و ۹۹۶ شغل است که از ابتدای سال تاکنون ۱۳ هزار و ۴۴۰ شغل جدید توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده  که بیانگر ۱۲۳ درصد پیشرفت نسبت به تعهدات است.


سه‌شنبه ۵ دی ماه
وضعیت مطلوب استان مرکزی در نرخ بیکاری- ایجاد اشتغالِ ۲ سال گذشته مازاد بر تعهدات استان بود 🔹کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی استان برگزار شد. میرزاخانی، معاون استاندار: 🔸در ۲ سال اخیر در استان مرکزی تمام تعهداتی که دولت برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته بود انجام شد و مازاد بر آن هم شغل ایجاد شده است. 🔸ایجاد اشتغال در استان مرکزی در سال جاری، ۲۳ درصد از سهم تعهدی جلوتر است. 🔸با قرار گرفتن در رتبه دوم کاهش نرخ بیکاری در کشور شرایط خوبی در این زمینه داریم و انتظار است اشتغال‌های ایجاد شده بلافاصله در سامانه به ثبت برسد و به پایان مهلت موکول نشود. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان: 🔸تعهد ایجاد اشتغال‌ِ امسال در استان مرکزی ۱۰ هزار و ۹۹۶ شغل است که از ابتدای سال تاکنون ۱۳ هزار و ۴۴۰ شغل جدید توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده که بیانگر ۱۲۳ درصد پیشرفت نسبت به تعهدات است. سه‌شنبه ۵ دی ماه
بستن