درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
استاندار خبر داد:
🔴 رشد وزنی و ارزشی صادرات غیرنفتی استان مرکزی در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲
🔹جلسه مشترک کارگروه توسعه صادرات استان و کمیسیون‌های صنعت، توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اراک به ریاست استاندار مرکزی و با حضور سایر اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، روز چهارشنبه در اتاق بازرگانی اراک برگزار شد.
🔸دکتر فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی در این نشست با بیان اینکه صادرات استان مرکزی در مجموع طی ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ وزن ۱۹ درصد و به لحاظ ارزش ۱۰ درصد افزایش داشته است، گفت: این در حالی است که در کشور، ارزش صادرات کاهش داشته است.
🔸وی ادامه داد: ۸۷ درصدِ صادرات کشور از ۱۱ استان صورت می‌گیرد که عمدتاً پایانه‌های مرزی هستند اما سه استانِ مرکزی، اصفهان و تهران نیز در این بین قرار دارند.
🔸استاندار مرکزی اذعان داشت: برای دومین بار پس از انقلاب اسلامی، مجوز ایجاد مرکز لجستیک در استان مرکزی را گرفتیم که به پارک ارتقا یافت و آماده راه‌اندازی آن در مساحت اولیه ۶۰ هکتار در مرکز استان هستیم، البته قابل افزایش به ۵۰۰ هکتار است و حل بخشی از مسائل صادراتی با راه‌اندازی این پارک رقم خواهد خورد.
🔸مخلص‌الائمه با بیان اینکه کنسرسیوم اقتصادی استان تشکیل شده است و جمع زیادی از فعالان اقتصادی و صنعتی استان در کنسرسیوم عضویت دارند، گفت: یکی از مأموریت‌های این کنسرسیوم، پیگیری احداث پارک لجستیک استان است.
استاندار خبر داد: 🔴 رشد وزنی و ارزشی صادرات غیرنفتی استان مرکزی در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ 🔹جلسه مشترک کارگروه توسعه صادرات استان و کمیسیون‌های صنعت، توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اراک به ریاست استاندار مرکزی و با حضور سایر اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، روز چهارشنبه در اتاق بازرگانی اراک برگزار شد. 🔸دکتر فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی در این نشست با بیان اینکه صادرات استان مرکزی در مجموع طی ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ وزن ۱۹ درصد و به لحاظ ارزش ۱۰ درصد افزایش داشته است، گفت: این در حالی است که در کشور، ارزش صادرات کاهش داشته است. 🔸وی ادامه داد: ۸۷ درصدِ صادرات کشور از ۱۱ استان صورت می‌گیرد که عمدتاً پایانه‌های مرزی هستند اما سه استانِ مرکزی، اصفهان و تهران نیز در این بین قرار دارند. 🔸استاندار مرکزی اذعان داشت: برای دومین بار پس از انقلاب اسلامی، مجوز ایجاد مرکز لجستیک در استان مرکزی را گرفتیم که به پارک ارتقا یافت و آماده راه‌اندازی آن در مساحت اولیه ۶۰ هکتار در مرکز استان هستیم، البته قابل افزایش به ۵۰۰ هکتار است و حل بخشی از مسائل صادراتی با راه‌اندازی این پارک رقم خواهد خورد. 🔸مخلص‌الائمه با بیان اینکه کنسرسیوم اقتصادی استان تشکیل شده است و جمع زیادی از فعالان اقتصادی و صنعتی استان در کنسرسیوم عضویت دارند، گفت: یکی از مأموریت‌های این کنسرسیوم، پیگیری احداث پارک لجستیک استان است.
بستن