استاندار مرکزی:
مدیران استان مرکزی نقش فعالانه در رسیدگی به شکایات مردم داشته باشند
توسط کارشناس روابط عمومی
بعد از ظهر ۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی با حضور در سامانه سامد (سامانه ارتباط دولت با مردم) و پاسخگویی تلفنی به شهروندان، گفت: مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی خادمان مردم هستند و باید نقش فعالانه و دلسوزانه در رسیدگی به شکایات و مطالبات اقشار مختلف جامعه داشته باشند.
دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی با یادآوری اینکه، شکایت یک هدیه از سوی مردم است که باعث شناسایی نقاط آسیبزا میشود، افزود: وقتی مردم نسبت به یک موضوع معترض هستند اگر شکایت آنان به حق باشد، باید مورد توجه قرار گیرد و ریشه شکایت خشکانده شود.
وی ادامه داد: در صورت به حق نبودن شکایت نیز باید شاکی به درستی توجیه شود و با توضیح مسئله رضایتمندی مردم افزایش یابد.
استاندار مرکزی با یادآوری تماس ۲۵ نفر از مردم این استان با سامانه سامد در طول مدت حضور در این واحد و اعلام برخی مشکلات به استاندار این استان، گفت: این مرکز بهصورت شبانهروزی فعال است و کارکنان آن شنونده دایمی برای طرح شکایات و نظرات مردم هستند.
مخلصالائمه، عمده مشکلات اعلام شده از سوی مردم با این سامانه را در زمینه اشتغال، معیشت، اعتراض به عملکرد همکاران استانداری مرکزی، وزارت کشور، شهرداریها، آب، مسایل و مبلمان شهری و حوزه کتابخانهها عنوان کرد، افزود: این مسایل به شکل صورت جلسه تنظیم و به مبادی مربوطه اعلام و با فوریت و خارج از نوبت مورد بررسی قرار میگیرد.
وی ادامه داد: مردم زمانی که بهصورت چهره به چهره و حضوری با مدیران تماس میگیرند باید امیدوار باشندکه این مشکلات توسط مسئولان مورد بررسی قرار میگیرد.