درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
طی جلسه ای به ریاست محمدرضا رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان تفرش و با حضور عباسی معاون خاک و آب وزیر جهاد کشاورزی، ولی اله بیاتی نماینده مردم شریف تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس، فرمانداران شهرستان های آشتیان و فراهان و تعدادی از مسئولان در محل فرمانداری تفرش برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
در سفر عباسی معاون خاک و آب وزیر  کشاورزی به شهرستان تفرش گفت: اعتبارات آب و خاک در راستای محرومیت زدایی است.
در سطح استان ۴۰۰۰قنات وجود دارد که وضعیت اکثرشان خوب نیست. امسال ۴۴۰ میلیارد تومان برای احیای قنوات در نظر گرفته شده است.
فرماندار فراهان گفت: ۴۳ قنات در فراهان داریم
فراهان رتبه اول را در گندم دیم و سیب زمینی را در استان دارد.
رضایی فرماندار تفرش: ۳۰ قنات در الویت قرار دارند.
و معاون وزیر کشاورزی افزود: باید از  سهم اعتبارات ملی و استانی  و از طریق بنیاد برکت به احیای قنوات بپردازیم.
۳۲ میلیارد تومان همین الان اعتبار برای احیای قنوات نیاز  داریم.
طی جلسه ای به ریاست محمدرضا رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان تفرش و با حضور عباسی معاون خاک و آب وزیر جهاد کشاورزی، ولی اله بیاتی نماینده مردم شریف تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس، فرمانداران شهرستان های آشتیان و فراهان و تعدادی از مسئولان در محل فرمانداری تفرش برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. در سفر عباسی معاون خاک و آب وزیر کشاورزی به شهرستان تفرش گفت: اعتبارات آب و خاک در راستای محرومیت زدایی است. در سطح استان ۴۰۰۰قنات وجود دارد که وضعیت اکثرشان خوب نیست. امسال ۴۴۰ میلیارد تومان برای احیای قنوات در نظر گرفته شده است. فرماندار فراهان گفت: ۴۳ قنات در فراهان داریم فراهان رتبه اول را در گندم دیم و سیب زمینی را در استان دارد. رضایی فرماندار تفرش: ۳۰ قنات در الویت قرار دارند. و معاون وزیر کشاورزی افزود: باید از سهم اعتبارات ملی و استانی و از طریق بنیاد برکت به احیای قنوات بپردازیم. ۳۲ میلیارد تومان همین الان اعتبار برای احیای قنوات نیاز داریم.
بستن