نحوه حضور پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان جهت طی مراحل استخدامی در استانداری مرکزی

0
250

     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی ، محسن اکبری مدیرکل اداری و مالی استانداری مرکزی ضمن تبریک به افراد پذیرفته شده درآزمون استخدامی اعلام کرد: اسامی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی استانداری مرکزی مطابق با لیست اعلام شده از طرف سازمان سنجش طی اطلاعیه ای از طریق پورتال خبری استانداری به اطلاع پذیرفته شدگان رسید . برهمین اساس قبول شدگان می باید مطابق زمانبندی اعلام شده در آگهی مذکور همراه با مدارک شناسایی مورد نیاز به استانداری مرکزی جهت تکمیل پرونده استخدامی و طی فرایند گزینش مراجعه نمایند.

        مدیرکل اداری و مالی استانداری مرکزی همچنین تاکید نمود مراجعه به استانداری صرفا در تاریخ های تعیین شده همراه با مدارک مربوطه الزامی بوده و عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف از طی مراحل استخدامی خواهد بود.

        بدیهی است پیگیری سایر مراحل قبل از استخدام (از قبیل اخذ گواهی عدم سوءپیشینه، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و …. ) نیزبا هماهنگی های به عمل آمده از سوی این اداره کل تماماً برعهده پذیرفته شدگان می باشد.

رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت ها و پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در زمان طی مراحل ذکر شده فوق الزامی می باشد.

ساعت مراجعه افراد به استانداری ازساعت ۹ صبح تاریخ های ۶ و ۷ تیرماه (در دوگروه تعیین شده آقایان و بانوان) می باشد.

**مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده :

۱)اصل و تصویرتمام صفحات شناسنامه        2) اصل و تصویرکارت ملی                 3) اصل و تصویرآخرین مدرک تحصیلی یاگواهی اشتغال به تحصیل          4) اصل و تصویرکارت پایان خدمت ویژه آقایان                 5) اصل گواهی عضویت دربسیج ،نهادها،انجمنها، ادارات دولتی          6) 4 قطعه عکس پرسنلی جدید

تذکرات مهم :۱-همراه داشتن اصل مدارک به منظور تطبیق و درج مهر برابراصل الزامی می باشد.۲-قطعات کاغذ کپی مدارک کوچکتر از A5 نبوده وحتماًخواناباشند.

**توجه شود : داوطلبانی که درباره نتایج نهایی آزمون سوالات  یا ابهاماتی دارند می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳با پیش شماره ۰۲۱تماس حاصل نمایند.

مراحل ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی :

  1. ورودبه سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org
  2. ورود به سیستم پاسخگویی
  3. عضویت در سایت سنجش و دریافت رمز عبور
  4. ورود به سیستم سنجش با آدرس پست الکترونیکی و رمز عبور دریافت شده
  5. ورود به درخواست جدید و انتخاب گزینه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و سال ۹۹
  6. انتخاب گزینه درخواست بررسی مجدد نمره آزمون
  7. تکمیل درخواست و ثبت نامه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

15 − 12 =