درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
تجلیل استاندار مرکزی از خانواده شهید «اسدالله قریشی»

🔸به مناسبت هفته دفاع مقدس، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، استاندار مرکزی، مفتح زاده مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده  استانداری  جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی استان با حضور در منزل شهید والامقام «سید اسدالله قریشی» ضمن دیدار با خانواده معظم شهید و تجدید میثاق با شهدا، از شکیبایی و ایثار والدین این شهید معزز تجلیل کردند.

🔸در این دیدار فرمانده سپاه روح‌الله به روایتگری و نقل خاطراتی از شهید قریشی پرداخت.

🔸استاندار مرکزی نیز با اشاره به نقش برجسته رزمندگان استان مرکزی در دفاع مقدس، گفت: ویژگی‌هایی که یک جامعه را متمایز می‌کنند مولفه‌های هویتی هستند و فرماندهان و بنیانگذاران جریان جهاد و شهادت جزو مولفه‌های هویتی اصلی استان مرکزی هستند و استان غنی از این عناصر ارزشمند است.

مخلص الائمه ادامه داد: قدرشناس صبوری مادران شهدا هستیم و پیام قدرشناسی خدمتگزاران استان همتی حضور و ادای احترام به خانواده معظم شهیدان است‌.

🔹شهید قریشی در یکم مردادماه ۱۳۴۵ در شهرستان خمین متولد شد. پس از انقلاب اسلامی وارد سپاه شد اما با شروع جنگ تحمیلی برای رفتن به جبهه بال و پر گشود و مدتی را مهمان کربلای ایران‌زمین بود.

🔹این شهید والامقام به عنوان مسئول گروه گشت و شناسایی در واحد اطلاعات عملیات لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) خدمت می‌کرد که در بیست و یکم دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه عرایض خرمشهر با اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای اراک به خاک سپرده شد.

چهارشنبه ۵ مهرماه
تجلیل استاندار مرکزی از خانواده شهید «اسدالله قریشی» 🔸به مناسبت هفته دفاع مقدس، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، استاندار مرکزی، مفتح زاده مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی استان با حضور در منزل شهید والامقام «سید اسدالله قریشی» ضمن دیدار با خانواده معظم شهید و تجدید میثاق با شهدا، از شکیبایی و ایثار والدین این شهید معزز تجلیل کردند. 🔸در این دیدار فرمانده سپاه روح‌الله به روایتگری و نقل خاطراتی از شهید قریشی پرداخت. 🔸استاندار مرکزی نیز با اشاره به نقش برجسته رزمندگان استان مرکزی در دفاع مقدس، گفت: ویژگی‌هایی که یک جامعه را متمایز می‌کنند مولفه‌های هویتی هستند و فرماندهان و بنیانگذاران جریان جهاد و شهادت جزو مولفه‌های هویتی اصلی استان مرکزی هستند و استان غنی از این عناصر ارزشمند است. مخلص الائمه ادامه داد: قدرشناس صبوری مادران شهدا هستیم و پیام قدرشناسی خدمتگزاران استان همتی حضور و ادای احترام به خانواده معظم شهیدان است‌. 🔹شهید قریشی در یکم مردادماه ۱۳۴۵ در شهرستان خمین متولد شد. پس از انقلاب اسلامی وارد سپاه شد اما با شروع جنگ تحمیلی برای رفتن به جبهه بال و پر گشود و مدتی را مهمان کربلای ایران‌زمین بود. 🔹این شهید والامقام به عنوان مسئول گروه گشت و شناسایی در واحد اطلاعات عملیات لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) خدمت می‌کرد که در بیست و یکم دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه عرایض خرمشهر با اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای اراک به خاک سپرده شد. چهارشنبه ۵ مهرماه
بستن