Portal_background_image

گودرزی راد: مردم انتظاری جز برخورد خوب و انجام کارشان از سازمان ها ندارند

 مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری،  روابط عمومی ها را پل ارتباطی با مردم دانست و گفت: مردم انتظاری به جز برخورد خوب و انجام کارشان در چارچوب قانون از سازمان ها و دستگاه ها ندارند

کیوان گودرزی راد،  روز چهارشنبه در جلسه مدیران روابط عمومی های کمیته رفاه و خدمات اجتماعی شورای روابط عمومی های استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی ثمره مشارکت مردم است و استفاده از این پتانسیل اساس توسعه دو سويه است.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها می توانند با همدلی و تعامل با مردم از نظرات و مشارکت آنان در پیشبرد اهداف سازمان استفاده کنند.

گودرزی راد با بیان اینکه پدید آوردن وحدت ملی و یگانگی بین شهروندان از فعالیت هایی است که روابط عمومی می تواند در آن نقش ایفا کند، ادامه داد: قطعا این مهم میسر نمی گردد مگر اینکه هماهنگی های درون سازمانی به شکل قوی شکل گرفته باشد.

وی ایجاد محیط صمیمی و دوستانه در سازمان و جلب اعتماد همکاران را از وظایف روابط عمومی ها خواند و ادامه داد: افکارسنجی و نظر سنجی از همکاران و استفاده از نظرات آن ها ، ارتباط با واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و انتقال موثر به مدیر سازمان درتعامل مدیر با کارکنان و ایجاد انگیزه در نیروی شاغل موثر است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری حمایت مدیران سازمان ها از روابط عمومی را ضروری دانست و اظهار کرد: بخشی از وظایف مدیریت در سازمان بر عهده روابط عمومی هاست و اگر این ارتباط قوی نباشد اهداف سازمان محقق نمی شود.

وی روابط عمومی را تابلوی خوبی برای اطلاع رسانی اقدامات دولت در بخش های مختلف خواند و گفت است: تشکیل کمیته های شورای روابط عمومی برای ارتقا فعالیت سازمان هاست.

گودرزی راد بیان کرد: فعال کردن روابط عمومی، به روز رسانی سایت سازمان ها و راه اندازی سامانه پیامک کوتاه از اقداماتی است که در پویایی روابط عمومی ها موثر است.

 

مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی  نیز در این جلسه گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و ادارات هستند و یکی از عوامل رسیدن به اهداف سازمان در جامعه وجود روابط عمومی منسجم و قدرتمند است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی در ارتباطی همسنگ و هم تراز با مدیریت است، افزود: اگر این ارتباط از حالت مناسب خود خارج شود روابط عمومی نمی تواند انتظارات دستگاه را برآورده می کنند.

جیریایی روابط عمومی را بازوی قدرتمند مدیر خواند و گفت: روابط عمومی ها چشم، گوش و زبان سازمان در ارتباط با مردم و با ایجاد تفاهم بیان فعالیت های سازمان می توانند ضامن ارتقا سازمان باشند.

وی اقداماتی نظیر پاسخگویی به شبهات و انتقادات، بررسی بازتاب فعالیت های سازمان ، برقراری روابط درون سازمان را از دیگر وظایف روابط عمومی عنوان کرد.

جیریایی ادامه داد: روابط عمومی موفق می تواند مشکلات سازمان را رصد کند و قدرت توجیه و ارائه راه حل رفعش را داشته باشد.
 

در پایان این اعضای کمیته درخواست تاسیس رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی در دانشگاه های استان را مطرح کردند و همچنین نوری زاده روابط عمومی بیمه سلامت استان بعنوان دبیر کمیته رفاه و خدمات اجتماعی انتخاب شد.


دسته بندی

معاون اداره کل روابط عمومی


    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

     
     

    مطالب ویژه















    مطالب اختصاصی




    آخرین اخبار دفاتر استانداری

    آخرین اخبار بخشداری ها