Portal_background_image

با راه اندازی دبیر خانه کمیسیون ماده 10 هدفمندد سازی یارانه ها به شکایات و اعتراضات مردم استان مرکزی رسیدگی می شود

معاون برنامه ریزی استانداری مرکزی گفت : قبل از اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها و اعلام آن از سوی رئیس جمهور محترم این حوزه با هماهنگی استاندار مرکزی دبیرخانه ماده 10 هدفمند سازی یارانه های استان مرکزی را در طبقه همکف استانداری و شعب آن را در فرمانداریها با 2 هدف رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردم و همچنین پاسخگویی به سوالات مردمی ایجاد و دایر نموده است .

محمدرضا عاشوری ادامه داد در حال حاضر پنج خط تلفن در دبیر خانه کمیسون ماده 10 قانون هدفمند سازی یارانه های استان یک خط تلفن در تمامی فرمانداریهای استان و دو خط تلفن در سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی پاسخگوی سوالات شهروندان گرامی می باشد .
وی افزود : از ابتدای اجرای طرح تا نیمه دی ماه سال جاری تعداد 8440 مورد مراجعه حضوری و تلفنی به شعب دبیرخانه کمیسیون ماده 10 استان مرکزی صورت گرفته که بعد از بررسی های انجام شده تعداد 2900 فقره پرونده به دبیرخانه کمیسیون استانداری ارسال که از این تعداد 2500 مورد به وسیله گروه مشاورین دبیرخانه ( نمایندگان دستگاههای اجرایی ذیربط ) مورد بررسی و حل و فصل قرار گرفته است .
عاشوری در پایان خاطر نشان کرد : مابقی پرونده ها ضمن بررسی در دبیرخانه جهت اتخاذ تصمیم به کمیسیون ماده 10 ارائه و تصمیم گیری لازم اتخاذ خواهد شد . همچنین پس از تصمیم گیری کمیسیون ماده 10 و این معاونت تغییرات لازم از طریق IP به عمل و نتیجه اعلام خواهد شد .
 


دسته بندی

معاون اداره کل روابط عمومی


    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

     
     

    مطالب ویژه















    مطالب اختصاصی




    آخرین اخبار دفاتر استانداری

    آخرین اخبار بخشداری ها